Skip to main content
  • alt
  • 27.06.2014.

INmusic festival okupio 70 tisuća posjetitelja

Završio je deveti INmusic festival koji je ove godine uspio okupiti oko 70 tisuća ljudi čime je ostvario rekordnu posjećenost. 

Zahvaljujući pokroviteljstvu Grada Zagreba i suradnji s Uredom za turizam Grada Zagreba INmusic se proširio se na još jedan otok čime je višestruko uvećao kapacitet festivalskog kampa te znatno podigao turističku atraktivnost festivala. Sto metara dugim pontonskim mostom povezani su bili Otok mladosti i Otok Trešnjevka čime je omogućeno da broj međunarodnih gostiju u kampu ovaj put premaši 4000. I danas kamperi uživaju na Otoku Trešnjevka kako bi se mogli što bolje odmoriti i nastaviti svoje putovanje nakon punih šest dana koliko je kamp otvoren.

{youtube}_NH5Vbb5qjk{/youtube}

Deveto izdanje INmusic festivala okupilo je najvažnije bandove današnjice. Sjajan rock-blues dvojac The Black Keys, legendarne Pixies, glam-pop MGMT, trenutno najbolje britanske bandove Foals i The Fratellis. Tu su bila i velika World music otkrića za domaću publiku poput Bombina, Bassekou Kouyate & Ngoni Ba i Bomba Estereo. Povratnički Hidden stage otkrio je i neka manje poznata imena koja već sada imaju zavidan broj obožavatelja poput Linkoban ili Jagwar Ma.

Galerija fotografija s ovogodišnjeg INmusic festivala

Atraktivni šatori i dodatni program savršeno su nadopunjavali bogat glazbeni program koji se odvijao na tri velike pozornice. Preklapanja su u potpunosti izbjegnuta i svatko je za sebe mogao pronaći neki kutak za zabavu ili odmor poputHuman Jukeboxa ili Šume Striborove, kazališne predstave INteatra, film kINo Motovuna, Nargila Chill Out ili Solarni bar. Najsuvremenija oprema uvedena je kao sustav beskontaktnog i bezgotovinskog plaćanja na festivalu pa su posjetitelji mogli uz nekoliko vrlo jednostavnih koraka plaćati hranu i piće te se više nego ikada prije posvetiti iznimno bogatom programu koji se nudio na festivalu.

{youtube}8GgFwwS0yvA{/youtube}

INmusic festival je opet pokazao da je moguće iz godine u godinu napraviti još jedan korak naprijed u kvaliteti i kvantiteti. Prepoznali su to i najveći svjetski mediji poput CNN-a ili BBC-a koji su INmusic festival svrstali uz bok festivalima s puno duljom tradicijom. Pokazalo se i da publika sve više živi INmusic festival i da vremenske nepogode uopće nisu negativna pojava. Nije upitno hoće li biti odlično, pitanje je samo hoće li se obuti japanke ili čizme. Vrlo atraktivan line up i popratni program najvećeg domaćeg open air festivala realiziran je zahvaljujući potpori Ožujskog piva, OTP banke, Turističke zajednice Grada Zagreba i Hrvatske turističke zajednice.

 

 

Vezani članci
Novi dokumentarac u fokusu ima razvoj čikaške house scene i njenog utjecaja na svijet
Novi dokumentarac u fokusu ima razvoj čikaške house scene i njenog utjecaja na svijet