Skip to main content
  • richie hawtin
  • 14.06.2012.

Elektronska glazba:Richie Hawtin vs. Afrojack

Razgovor o elektronskoj glazbi može imati potpuno dva oprečna mišljenja koja se na kraju ipak mogu složiti u jednom; glazba je tu da bi s njom ispričali priču.

Naslovna foto

richie hawtin

Tako su svoja mišljenja o današnjoj elektronskoj glazbi iznijeli s jedne strane veteran i techno virtuoz Richie Hawtin te s druge mladi producent, predstavnik današnje dance generacije Afrojack.

boogaloo nye

Richie Hawtin koji često zna reći kako današnja glazba pridonijela popularizaciji elektronske glazbe smatra da ipak ne želi da ona postane mainstream u Americi, on se predstavljanjem svog žanra često osjećao izolirano i kao individualac čak i u najpopunjenijim klubovima. Na neki način njegovo doživljavanje techna se otprilike može usporediti s time kako Detroit doživljava Ameriku.

Detroit je uvijek bio izoliran od Amerike, glazba je tamo oduvijek imala dušu, ali je u isto vrijeme bila futuristička i robotička i elektronička.To je glazba izoliranog grada u kojem su partiji uvijek izgledali kao da ste odvojeni od stvarnosti.“ – objašnjava Richie, a prenosi Latime Music Blog.

„Sad postoji velika mogućnost da dođete do visoke pozicije u DJ svijetu bez puno rada. Glazbenici s ukupno tri singla dobivaju jako puno pozornosti. No oni moraju znati da nije stvar trenutka u kojem su slavni, moraju voljeti to što rade i vjerovati da su u tome dobri, mora postojati sutra kako bi mogli pristati na mogućnosti koje im se nude. Ako elektronsku glazbu tretirate kao dio određenog vremena ona će to i ostati. Mladi glazbenici moraju vjerovati da će se ova glazba razvijati i zauvijek postojati.“
{soundcloud}https://soundcloud.com/paolo-sra/richie-hawtin-richie-hawtin{/soundcloud}

S druge strane 24-godišnji producent poznat kao Afrojack koji se proslavio suradnjom s Pitbullom i Ne-Yom na singlu “Give Me Everything” te hitom Beyonce “Run the World” koju je producirao s Diplom i The-Dream u medijima je nažalost poznatiji zbog veze s Paris Hilton, no prema njegovim izjavama nije htio da mu se ime veže isključivo uz navedene.

Poznat sam kao producent, prema tome kad odem na neki koncert ne želim čuti samo jednu pjesmu tako ne želim da mene ljudi doživljavaju samo po tim pjesmama. Neka poslušaju cijeli moj set. Gledate li vi na televiziji Kardashianse, naravno da ne, pa ni ja ne želim biti u trač rubrici i ja volim Richie Hawtina, ali i Nicki Minaj i Green Velvet. Toliko ljudi voli „Give Me Everything“ kao što pa na taj način i ja volim poslušati dobru pop pjesmu. Nema u tome ništa loše.”

Međutim upravo ono čemu je Richie govorio refereriralo se na jednu priču koju je Afrojack ispričao. „Jednom prilikom dok sam letio s David Guettom na jedan zajednički nastup izazvao sam ga u brzini stvaranja nove pjesme. Rekao sam mu – Ti si brz, ali ja sam još brži i da mogu napraviti pjesmu prije nego sletimo na tlo. Dvadeset minuta kasnije pjesma je bila gotova.

Afrojack i Richie složii su se ipak u jednom, elektronskom glazbom možete potaknuti ljude da osjećaju, ona je sredstvo kojim možete ispričati svoju priču.
{soundcloud}https://soundcloud.com/jack-lefty-roney/afrojack-steve-aoki-feat{/soundcloud}
 

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano