Skrillex, Diplo i A-Trak na limenci Pepsija
U američkom marketingu je dozvoljeno uspoređivati se s konkurencijom baš kao što to dugo vremena čine Pepsi i Coca-Cola.
Coca-Cola je već doživjela uspjeh preko njihove “Club Coke” linije koju su reklamirala poznata lica elektronske glazbe David Guetta i Daft Punk, pa je kako je to uobičajeno bilo i dosad, red je da Pepsi uzvrati svojom kampanjom.
U pripremi je sredinom svibnja 25.-godišnjica kampanje, pa će Pepsi obilježiti izlazak Michaela Jacksonovog hita "Bad" s nizom remiksa koje će napraviti aktualne elektronske zvijezde Skrillex, Diplo i A-Trak. Ekskluzivno izdanje u njihovim verzijama bit će dostupno preko promotivnih Pepsi limenki s kojih će biti moguće „smart phoneom“ skenirati kod i preslušati pjesmu.
Koliko elektronska glazba postaje mainsteream govori i činjenica da su Britney Spears i Christinu Aguileru zamijenili Skrillex, Daft Punk, A-trak i drugi.