• ludvig
  • 2.05.2012.

Ludvigova olimpijska godina

U ovoj olimpijskoj godini, Damir Ludvig objavljuje novi single pod imenom „Discolympic“ koji uključuje elektroniku 70ih, 80ih, 90ih i produkciju 2012.

Ludvig

„Discolympic“ izlazi 9. svibnja na njemačkoj etiketi Rip N'Burn, a uključuje dvije skladbe; naslovnu i djelo pod imenom „Ost 21“.

Za „Discolympic“ Damir je dobio inspiraciju iz TV emisije o Olimpijadi u Sarajevu '84.; „U glavi mi je sinula glazbena tema koja je spajala te prizore kao što neki dobar soundtrack povezuje filmsku priču u cjelinu. Nešto u stilu elektronike 70ih, ali sa elementima himne. Odsvirao sam tu temu na klavijaturi i odmah poželio vidjeti koliko sam uspio pogoditi željeni štimung. Pronašao sam snimke sa Olimpijskih igara na jednom Youtube kanalu i provjerio kako se tema uklapa u tu sliku. Tema je odmah sjela na svoje, ali želio sam uz svečanu imati i energičnu atmosferu skladbe, pa sam dodao brze bas linije kakve su se koristile u disco glazbi 80ih i omogućio da skladba poskoči. Kulminaciju skladbe odsvirao sam po uzoru na klasične „dizalice“ iz 90ih. Koristio sam zvuk legendarne ritam mašine TR 909 kako bi taj doživljaj bio potpun.“

Druga skladba „Ost 21“ dolazi iz potpuno drugačijeg ugođaja i procesa stvaranja. Glavna tema je after u istočnom Berlinu od kud dolazi i naslov „ost“ (istočni). „Radilo se o cjelodnevnom partyju pod vedrim nebom, koji zahtjeva odraslu publiku  i kvalitetnu glazbu te lokalne specijalitete. Trebalo mi je dosta vremena da me glazba u potpunosti podsjeća na opuštenu atmosferu tog aftera, ne toliko zvukom koliko metafizički. Uspio sam tek iz 21-og pokušaja, zato se skladba zove „Ost 21“.“ – objasnio je https://www.facebook.com/DJLudvigLudvig.

ludvig discolympic