Sake, vinyl, Nastić i Mene za tebe!

Tko je Mene, pitamo mi tebe! Baš tamo negdje na razmeđu gdje se ljube house, dub tech i tech house živi jedan Beorađanin.

Iza aliasa Mene dane provodi Predrag Petković, pomaknuti, opskurni, iskosa pogledani neobičan tip koji uporno pomiče granice vlastitog zvuka u soničnim eksperimentima koje možeš pronaći zaletiš li se na labela kao što su Moan i Verbreiten Musik. Mene je ujedno i dio pohvalnog projekta skupine glazbenika, "Revamp", nastalog na ulicama rodnoga grada, koji poput poludjelih znanstvenika u bijelim kutama podno munja oživljavaju i inkarniraju specifični glazbeni opus.

Predrag stiže u predgrađu ljeta s novim poglavljem na Sake & Vinyl Only labelu. Nagneš glavu, trzneš i zaurlaš "Kanpai!" – grubo prevedeno kao "osuši čašu". No ti nećeš ostati suh, sve u tebi kapati će od mokroće novog EP-a "Around The Corner"ovog mladog predstavnika novog vala svježe beogradske tek izranjajuće minimal scene, a na EP suverenom remiks vještinom uskače i prvi brk balkana, Marko Nastić.

Lagani buzz sakea i vinylki tako službeno u audiosferu ispada na posljednji dan proljeća, 20. lipnja, Svaki kraj znači i novi početak. Iza ugla čekaju tako 4 trake: naslovna "Around the Corner", zatim optimistično nastrojena oda moralnoj čvrstini nastavljanja "Keep On", koju je kroz prostore sebe provukao i Nastić u remixu kao treću, a kao četvrta ide zapis jednog putovanja i stiže kronika, doduše ne iz daleke zemlje s onu stranu ormara već iz elektroničkih predjela, "Chronicle".

Pa kako zvuči novi glazbeni hedonizam možeš provjeriti na narančastom oblaku ritma. Stisni play, zavali se i uživaj!

hardbeats mobile
hardbeats web