Timo Maas: Svidio mi se rani Pink Floyd kao i prve acid ploče iz Amerike
Kako smo već najavili dolazak Movementa na naše tlo s fanfarama i šljokicama sada se pobliže posvećujemo i zvijezdi koja će napuniti floor Barbarel…
Aldo Morro: Na globalnoj razini došlo je do eksplozije kreativnosti
Ljeto se zahuktalo. Podiže se i temperatura na najrasplesanijoj hrvatskoj plaži i na njenu obalu usidrenom klubu Noa. Kako svaka divna stvar treba …
Carlo Lio: Mislim da je ovdje sada onako kako je na Ibizi bilo prije puno godina
U Primoštenu postoji jedno sjajno mjesto, zvučni hram koji svako malo sklopi ruke u dobrodošlicu nekome od velikih internacionalaca.
Pero FH: Moondance je profilirao publiku koju zbilja zanima glazba a ne hype
Dobri duh hrvatske elektronike, najiskusniji prsti unutar granica i nezaustavljiva sila organizacije koja jest Pero FullHouse podijelio je s n…
Paul van Dyk: Radio je bio jedini način da slušaš glazbu koja nije bila kontrolirana
Najimpresivnije izdanje Ultre Europe je pred vratima i kako se žmarci sve jače šeću kičmom da bismo malo ublažili simptome čeka…
Laurent Garnier: Za mene glazba je ozbiljan posao i nema zajebancije…
Ne znamo koga od današnjih mladica ćemo moći zateći za pultom i dvadeset godina od danas, no jedan koji je zaista ostavio traga je svakako francusk…