Skip to main content
  • 26.06.2017.

24 sata glazbe, 12 DJ-a i 3 banda na obali Kupe – otkazano

Eonima prije u nacionalnom parku Risnjak rođeno je jedno krško jezero, a s njime je stvorena i rijeka koja je obilježila stoljeća regije stvarajući putem plodno zemljište Pokuplja. Još jedan plod ovog sjajnog mjesta svakako je Kupa Open Air, od milja ti poznatiji kao KOA.


Kupaš se oko Kupe okupiran nakupinama klupske kupske glazbe na jednoj mošćeničkoj obali gdje su udruga KUPA A.M.J. i ugodni šum Šuma na Umu zašumili zajedno uz zvuke jezerske vode i ptica, Vraćamo se po šesti puta s 24 sata glazbe (od podneva 1. srpnja do podneva 2. srpnja), otvoreni, sretni i nabrijani na iščekivanja u stilu savjeta A.B.Šimića sasvim ne-mali ispod zvijezda – veliki od ljubavi, veliki od užitka sa suputnicima i veliki u snovima svih nadolazećih Kupa Open Airova. Kao i svake godine, uz afirmirane pripadnike krda KOA, koja ujedno skida i šešir podršci gradonačelnika Petrinje, jednako otvoreno prihvaća i one koji su tek na početku svoje priče, posebnu pažnju posvećujući lokalnim umjetnicima.

boogaloo nye

Svaka od prethodnih 5 godina donijela je svoje radosti. U razgovorima s plesačima prethodne godine primijetili smo i boćatu vodu afiniteta i odlučili dodati još jedan glazbeni predznak, pa stoga ovoga ljeta uz 12 DJ-a s vama su i tri banda. Stiže ABOP, ekipa koja izvodi live elektroniku, a ni rockeri neće ostati praznoga uha. Free Čelos su ovdje kao rock, pop, soul, blues i jazz dodatak koja prolazi sve od 50-ih do 80-ih i pokojeg akustično obrađenog suvremenog hita, i Boj Bend, momci nošeni teškim i debelim beatovima uz opasne rime sa stavom.

Dj orbita sastoji se od 12 slojeva pa su nikojim do abecednim redom poredani za pultom Kupe: Baysa, samoborski DJ i multiinstrumentalist koji je ujedno i začuđujuće fenomenalni majstor freesyle pjevanja i zavidno dobar perkusionist. Kolega iz Jastrebarskog baš je Blays, kao svježi podmladak Šuma na Umu uz melodiozne odlučne šihte za pultom. Direktno iz Petrinje po prvi puta na KOA festivalu je i Cella, a iz Mošćenice stiže nastavak prošlogodišnjeg druženja sa Defuseom. Centralna os i srce festivala ispred i iza stagea, do lakta u promociji, organizaciji i bookingu stoji Gogolesko. Kao polovica Šuma na Umu posljednjih godina osjeća specifičnu naklonost after satima i jutarnjim setovima.

Zagrebačka hipnoza stiže u rukama prikladno nazvanog umjetnika, Mania, koji pušta isključivo svoje skladbe, pa ako si već bipolaran nema razloga da uz kupu ne budeš na uzlaznoj putanji. Funky i groove donosi sisački Matiya K., dok Zagreb Kupi posuđuje i Nicka Dhazea uz ruke pune tech housea i također jednoga iz svježe posađene Šum na Umu lijehe. Kombinacija Velike Gorice i Zagreba čini duo koji reže zrak i podije Slicer & Dic3r, domaći zlatni dečki koji se ubrzano penju posljednjih godina.

Prva dama festivala, Gogoleskova životno-glazbena partnerica, Sylph uspijeva donijeti esenciju svoga na podij, nešto tvrdo i odlučno i ujedno meko u toplo, savršeno složeno, savršeno žensko. Sjajno je znati da je Sylph ujedno i dizajn njuška iza svega što vidiš. Mošćenica daje još dva svoja za finale, Uttec, koji je čarobnjak čekanja jutara uz psihodeliju. Voli sve što vole mladi – goa trance, ljubav i poštovanje, i Zlaya koji stiže kao veteran zanata i utemeljitelj disco kulture u Petrinji.

Mogu li ponijeti svoju klopu i cugu? Svakako, to je sjajna ideja, ponesi više jer znaš da ćeš dijeliti, presipaj si sva pića u plastičnu ambalažu da susjedi ne gaze po staklu, navuci svoje lice roštilj majstora jer imamo predviđena mjesta za miomirisne vatre. Imaš i tuš i pitku vodu, kampira li ti se navratiš u kamp Kutac i još toliko divnih stvari da ti se službeno smije mantati. Pa se spakiraj, pripremi i kreni, čeka te 8000 kvadratnih metara sreće na obali rijeke. Enjoy!

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano