Skip to main content
  • alt
  • 3.07.2015.

5. “Paradise Grooves” na vodopadima Kravice

Koja bi bila definicija raja? Jeste li uopće pretplaćeni na newsletter nekog božanstva ili još vijećate? Nije ni važno.

Raj bismo kao pojam mogli proširiti na sve ono što ti pruža užitak, pa kako u onaj nakon što objavimo check-out s planete ne možemo biti sigurni, mudro je cijeniti one male balončiće raja koji se pojavljuju u fizičkoj realnosti. 
 
Jedan od njih je jubilarno slavlje petaka Paradise Grovesa koji će se još jednom odviti pored vodopada Kravice blizu Ljubuškog, a na lineup će se ugnijezditi DJ-i, producenti i rapperi iz Mostara, čitave BIH i regionalnog prstena. Kroz dva dana, 24. i 25. srpnja,  na prekrasnoj lokaciji predstavit će se 29 izvođača i to s početkom svake večeri od 19 sati pa sve dok ne dočekaš Sunce na horizontu, a lineup izgleda ovako:

alt

 
Prvi dan : 24.07.2015. 
Hip hop acts : 
– DJ Camiño (Sarajevo) 
– Elevejt (Sarajevo )
– DoggSounds Beats (Mostar)
– Eli Džejn (Prokuplje)  
-Sove (Mostar)
-General Woo (Vukovar)
 Krešo & Žuvi- Kiša Metaka (Split)
 
Electronic music stage : 
-No Government (Mostar) 
-Haris Ćustović (London) 
-Locomatica (Beograd) 
-Toni Juranović (Makarska) 
-Martin Gabrić (Mostar) 
-VJ Maya ( Sarajevo)
After Party stage:
-Mili Sefić (Mostar) 
-Mili Pala (Mostar ) 
{youtube}21Iqo7o1Rdg{/youtube}
 
Drugi dan 25.07.2015. 
Electronic music stage: 
-Denis T-aka Dena (Dubrovnik) 
-Marina Mimoza (Mostar) 
-Coa (Banjaluka) 
-Maroje (Dubrovnik)
-Miss Mayra (Tuzla)
-Jolly Joke & Galinac Galinac (Makarska)
-Black Acid (Tuzla) 
-Edy C (Šibenik) 
-Pero FullHouse (Split)
-Ivan Komlinovic ( Zagreb) 
-Alen Milivojević (Mostar) 
-Gianni Motta (Mostar) 
-VJ Maya (Sarajevo) 
 
 After Party Stage: 
-Andrej Jelic (No government-Mostar)
-Play On (Banjaluka)
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano