Skip to main content
  • alt
  • 18.06.2014.

Besplatni javni prijevoz za posjetitelje INmusica

Generalni pokrovitelj INmusic festivala, Ožujsko pivo, u partnerstvu sa ZET-om i ove je godine organizirao besplatan javni prijevoz za posjetitelje INmusic festivala u sklopu kampanje “Razmisli – kad piješ, ne vozi“. 

 
Svim posjetiteljima osiguran je besplatan javni prijevoz ZET-ovim tramvajima i autobusima tijekom festivala koji se održava od 23. do 25. lipnja na zagrebačkom Jarunu. Prilikom ulaska u ZET-ova vozila dovoljno je predočiti ulaznicu ili festivalsku narukvicu i bezbrižno uživati u INmusic festivalu. Kako bi se svi posjetitelji mogli potpuno prepustiti uživanju u izvedbama najvećih svjetskih bendova poput The Black Keys, Pixies, MGMT, Foals, The Fratellis, Bombay Bicycle Club, Wolfmother, Flogging Molly i mnogih drugih, Zagrebačka pivovara i ove se godine odlučila pobrinuti za njihov „siguran“ provod. 
{youtube}YY3u5XACZLc{/youtube}
 
Kampanjom „Razmisli – kad piješ, ne vozi“ Zagrebačka pivovara želi podignuti svijest o neprihvatljivosti vožnje i konzumacije alkohola te educirati javnost o opasnostima vožnje u alkoholiziranom stanju. Kao prvi i vodeći glas odgovornog konzumiranja piva u zemlji, Zagrebačka pivovara kampanjom „Razmisli“, koju provodi od 2008. godine, aktivno zagovara odgovornu konzumaciju alkohola i sigurnog ponašanja u prometu, što je dokazala svojom prisutnošću i na ovogodišnjem izdanju INmusic festivala. 
{youtube}iKQMJ6o5KBo{/youtube}
 
Organizatori poručuju da festivalskih ulaznica nema još mnogo. Možete ih pronaći za samo 349 kuna u najbližem Tisak Media centru i Tisak Media Webshopu, u Dirty Old Shopu u Zagrebu te na službenim stranicama festivala.  Inače, HŽ Putnički prijevoz svim putnicima koji putuju na INmusic festival odobrava popust u visini 40% od redovite prijevozne cijene, u 1. i 2. razredu svih vrsta redovnih vlakova. Odobreni popust vrijedi na svim relacijama s područja Republike Hrvatske do kolodvora Zagreb Glavni kolodvor i natrag, kao i za putnike iz Republike Slovenije.  Povlastica će se moći koristiti od 20. do 27. lipnja 2014. i to na udaljenostima većim od 25 km.
boogaloo web
dobar house mobile
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem