Skip to main content
  • alt
  • 2.07.2015.

Još 8 dana do najimpresivnije Ultre Europe ikada!

Vrijeme tik-taka svojim uobičjenim tempom, no kako to obično biva kada nešto željno iščekuješ, ipak čini se da usporava kako je zrnaca u pješčanom satu sve manje.

 
S 8 festivalskih pozornica zaplesat će 180 000 ljudi iz preko 140 zemalja, 120 novinara će hvatati priče s Ultre a čeka te i preko 250 sati neprekinute glazbe s više od 120 DJ-a.

alt

 
Najočekivaniji festival regije rasprodao je baš sve upade za Ultra Beach 15. srpnja na Hvaru, a jednako tako vrijedi i za VIP upade za splitski dio festivala koji će treštati Poljudom od 10. do 12. srpnja. Regionalnih ulaznica za hrvatske državljane po povlaštenoj cijeni od 899 kn ostalo je samo 50, a trodnevnih festivalskih (tzv. General Admission), onih koje se mogu kupiti online, samo 100.
 
Uz partnere poput Heinekena, Samsunga i The Yacht Weeka, novi sustav beskontaktnog plaćanja i bolju organizaciju lokacije zagarantirana je najviša kvaliteta eventa u potpunosti fokusirana na iskustvo korisnika.

alt

 
Zabava počinje već u četvrtak, kad službeni program festivala Ultra Europe otvaraju Cocoon, Sven Vath i Christian Burkardt, dok ostalih dana, sve do ponedjeljka ujutro, nastupaju imena kao što su Umek, Tube & Berger, Coyu, Anna… Zadnju večer, u nedjelju, priprema se posebno iznenađenje – nastup jedne od velikih zvijezda čime će se zaključiti službeni program festivala Ultra Europe u Splitu. Više informacija o programu na https://www.ultraeurope.com/tickets/giraffe-palm-beach-club 
 
Oni koji još nisu, svoje ulaznice (tzv. General Admission) za sva tri festivalska dana u Splitu mogu nabaviti na www.ticketshop.hr. Jednodnevne ulaznice se po cijeni od 575 kuna (75 eura) mogu kupiti u odabranim Tisak Media Centrima te na www.ticketshop.hr pa će tako i oni koji nisu u mogućnosti posjetiti sva tri festivalska dana moći uživati u nastupima zvijezda poput The Chemical Brothers, Davida Guette ili Axwella i Ingrossa. 

alt

 
Od 1. lipnja moguće je kupovati ulaznice na tri rate MasterCardom ukoliko se kupuju online. Svaki ponedjeljak, u okviru akcije MasterCard® Monday’s, svima se nudi prilika da uštede 10% za online kupnju dvije ili više festivalskih ulaznica ukoliko ih budu kupovali MasterCard® karticama. Za vrijeme trajanja festivala nadopuna iznosa na festivalskim narukvicama (top up) za korisnike MasterCarda® biti će bez naknade.
 
Za sve one koji, nažalost, neće moći doći na festival Ultra Europe, organizatori su pripremili dodatnu poslasticu: ovogodišnja Ultra bit će ekskluzivno u live prijenosu 10., 11. i 12. srpnja na MAXtv-u, na platformi MAXtv To Go i putem Tportala.
 
Tako da kako god okreneš ludnica skroz na skroz! Dobrodošao u predvorje odbrojavanja ua Ultru!
boogaloo web
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem