Skip to main content
  • sensation white
  • 25.10.2012.

Komercijalni EDM je poput rock koncerta

U susret prvom američkom izdanju Sensation Whitea, Bud Light Platinum objavio je epizode headlinera ovog festivala među njima i Dennisa Ferrera.

Naslovna foto

sensation white

Dennis se u toj epizodi osvrnuo na temu komercijalnog EDM-a iz kojeg on potječe. „Vidim novu viziju svega toga što dolazi s komercijalnim EDM-om, postaje poput rock koncerata“. No ne želi Dennis Ferrera da se sve vrti oko spektakla na Sensationu – „Želim da je bit u toj noći, ritmu, da svi plešu okruženi ljudima s kojima žele provesti tu noć. Sve se vrti oko toga da doživite taj ritam i osjećaja dok plešete kao da vam život ovisi o tome.“ – zaključuje Dennis.

{youtube}v8jfS0IX2bw#!{/youtube}

Kako to danas postaje standard i Sensation u New Yorku 26. i 27. listopada imate priliku pratiti uživo putem  Bud Light stranice, 26. listopada od 22h. Na istoj stranici možete pogledati i ostale epizode s intervjuima headlinera spektakla u bijelom.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem