Skip to main content
  • 22.07.2019.

Nezapamćen interes za Heineken Lovefest

Fanovi Heineken Lovefesta, jednog od najvećih glazbenih festivala u regiji od danas počinju brojiti sitno, jer je do početka festivala ostalo još samo 10 dana.

Piše: 


Trinaesto izdanje Lovefesta bit će održano od 1. do 3. kolovoza, a Vrnjačka Banja je već rasprodana.

Svjetska vodeća stranica za rezervaciju smještaja Booking.com bilježi više od 80% popunjenosti kapaciteta Vrnjačke Banje. Većina banjskih hotela, kao i prethodne godine, rasprodala je svoje smještajne kapacitete tjednima unaprijed, a uoči Lovefesta u centru Vrnjačke Banje otvoren je i novi i jedan od najsuvremenijih hotela u Srbiji sa pet zvjezdica.

Zbog nezapamćenog interesa, osim hotela iznajmljeni su i svi privatni smještaji, a nerijedak je slučaj i da ljudi izdaju vlastite kuće, sobe, pa čak i dvorišta za kampere. Veliki broj onih koji se ne snađe na vrijeme u samom gradu, smještaj će potražiti u Trsteniku i Kraljevu, koji su i ove godine spremni ugostiti posjetitelje Lovefesta. Time Lovefest jasno pokazuje da benefiti od ove manifestacije prelaze granice općine Vrnjačka Banja.

Ovog ljeta u Vrnjačku Banju dolaze mladi sa svih strana svijeta. Najviše posjetitelja ponovo će biti iz zemalja regije, a najveći porast u posjeti bilježe Njemačka, Francuska i Italija.

Još samo 5 dana do finalnog poskupljenja ulaznica!

Prodaja ograničene serije trodnevnih paketa karata po specijalnoj cijeni traje do 27. srpnja u ponoć, kada će kompleti karata, kao i dnevne ulaznice poskupiti i dostići punu cijenu. Ulaznice se mogu kupiti jednostavnim klikom putem weba www.lovefest.rs ili u svim poslovnicama Tickets.rs (bivši Eventim) ili Gigstixa.

Da podsjetimo, ove godine na pet pozornica očekuju se najveća svjetska imena među kojima su Marco Carola, Jamie Jones, Joseph Capriati, Richie Hawtin, The Martinez Brothers, kao i regionalne glazbene zvijezde Bajaga i Instruktori, Dubioza Kolektiv, Senidah, Sara Jo i mnogi drugi.

boogaloo web
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem