Skip to main content
  • soundcropolis
  • 8.09.2012.

Novi domaći festival i natjecanje

Glavna ideja vrti se oko okupljanja domaćih izvođača elektronske glazbe različitih stilova na jednom mjestu par puta godišnje i prilike za nastup manje afirmiranim imenima.

Naslovna foto

soundcropolis

Festival je nazvan Soundcropolis, a osmislio ga je i pokrenuo Damir Cuculić (Top DJ Mag, Future Shock 2001, Future Sound Of Zagreb) i trebao bi se premijerno održati u subotu 6.10.2012. u zagrebačkom klubu Boogaloo. Nastupit će ukupno čak 20 poznatih domaćih izvođača elektronske glazbe na četiri glazbeno tematski podijeljenih floorova, ali će se također dati prilika za dva "warm up" nastupa manje afirmiranima iz cijele Hrvatske.
Oni će pak biti izabrani na prvom hrvatskom online natjecanju takve vrste SOUNDCROPOLIS DJ Contestu 2012, koje službeno traje od 8.7-15.9 2012.

Od 50 pristiglih mikseva odabrani su DJ-finalisti za koje možete glasati, a pobjednici natjecanja koji osvoje najviše vaših glasova (po jedan iz svake kategorije) nastupit će u "warm up" teminu u Boogaloou. Glasanje je organizirano na FB eventu:
https://www.facebook.com/events/467038706664225/, gdje se nalaze i detaljne upute za glasanje.

 
FLOOR 1: /Techno/ :
22.00-23.30 Warm up contest winner
23.30-01.00 Ivica Petak
01.00-02.00 F.O.R.M. Live
02.00-03.30 Mr.DJ Dario
03.30-04.30 Seraphim Codex Live
04.30-06.00 Teo & Zoky/B2B4decks/
——————————————-

FLOOR 2:/Tech/House/ :
22.00 – 23.30 Warm up contest winner
23.30 – 01.00 Pete Dux
01.00 – 03.00 Frx
03.00 – 04.30 ALS
04.30 – 06.00 Marmat
—————————————–

FlOOR 3 /Old School/ :
23.00 – 01.30 Cet
01.30 – 03.00 Ludvig
03.00 – 04.30 KIki
04.30 – 06.00 Maminho
—————————————–

FLOOR 4 /Psy/Trance/ :
22.00 – 24.00 Lunar Dawn
24.00 – 02.00 Dalton
02.00 – 04.00 Psilocybian
04.00 – 06.00 Koorie

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano