Skip to main content
  • atmosfera
  • 4.06.2012.

Novi trend akcijske prodaje festivalskih ulaznica

Recesija i velika ponuda glazbenih festivala stvara nove ideje za privlačenje publike, poput akcije koja za kupljenu trodnevnu ulaznicu uključuje ulaznicu gratis.

Piše: 

Naslovna foto

atmosfera

Trenutno takvu akciju za inozemne goste provodi vodeći rumunjski festival i jedan od najvećih u istočnoj Europi, B'estfest. Svjesni ekspanzije glazbenih festivala na europskom tržištu, ali i recesije dosjetili su se pokrenuti akciju koja za kupljenu trodnevnu ulaznicu ( 60 eura) uključuje jednu gratis. U svakom slučaju isplativo s obzirom da je jednodnevna ulaznica 28 eura.

{youtube}82oGO42MeCo{/youtube}

Inače na B'estfest na rubu Bukurešta, na uređenom zelenom polju pokraj jezera od 6. do 8. srpnja na 7 pozornica nastupit će Royksopp, Booka Shade, Garbage, Pulp, Caro Emerald, Stanton Warriors, Andy C i mnogi drugi, a našao se u odabiru Top 20 europskih festivala po odabiru The Timesa 2009. i Guardiana 2011.

Mi se samo nadamo da će se i u Hrvatskoj dosjetiti sličnih akcija, jer bi rado išli na sve što se nudi ove godine, a akcija 1+1 gratis nam se čini pristupačnom.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem