Počela je ULTRA Europe groznica. Poznati su prvi zvjezdani izvođači koji stižu u Split
ULTRA Worldwide zapečatio je svoj status najinternacionalnijeg glazbenog festivalskog brenda, koji se može pohvaliti aktivnim događanjima na svih šest naseljenih kontinenata
Ovaj globalni festivalski brend poznat je po pružanju jedinstvene kombinacije najvećih i najpoznatijih zvijezda EDM svjetske scene, vrhunske tehnologije i velikih produkcija.
Drugo najveće događanje ove velike obitelji je domaće izdanje, festival ULTRA Europe, koji sa gotovo 160 tisuća posjetitelja, nakon samo osam godina postojanja, opasno prijeti preuzeti tron koji drži američko izdanje u Miamiju. Splitski Park Mladeži zasvijetliti će u ULTRA Europe bojama od 7. do 9. srpnja, a od danas je poznato i prvih osam imena koji stižu na deveto festivalsko izdanje. Abecednim redom to izgleda ovako – Adam Beyer, Afrojack, Boris Brejcha, Carl Cox, Charlotte de Witte, Hardwell, Martin Garrix i Timmy Trumpet.
Foto: Stijn De Grauwe
Organizatori su pripremili i nikad bolju ponudu za najvjernije hrvatske fanove! Najbržih 500 moći će kupiti trodnevne festivalske ulaznice po cijeni od 89 € putem sustava Entrio i na prodajnima mjestima Tisak Media.
Glavna splitska pozornica ponovno će ugostiti one najveće. Prvo mjesto ljestvice najboljih DJ-a svijeta opet je pripalo mladom Martinu Garrixu, a na tronu elektroničke scene već je četiri godine za redom. Svojim zaraznim EDM pjesmama natjerao je cijelu generaciju milenijalaca da plešu uz njegove hitove te je postao jedan od najutjecajnijih producenata plesne glazbe u 2022. godini. Milijarde pregleda na Youtube kanalu i gotovo 16 milijuna pratitelja na Instagramu, dovoljno govore o njegovoj popularnosti te vezi koju njeguje sa svojim obožavateljima, kojih će se i ove godine u Splitu, brojati u desecima tisuća.
Foto: Stijn De Grauwe
Nizozemska ikona Hardwell poharao je svjetsku scenu nakon četverogodišnje pauze. Prvi povratnički europski nastup bio je upravo u Splitu, na osmom izdanju festivala ULTRA Europe, a svojim osvježavajućim i inovativnim “Future Techno” zvukom najavio je novu eru. Malo je umjetnika koji nakon toliko godina mogu nastaviti tamo gdje su stali i povezati se ponovno sa svojom publikom, a Hardwell je otišao i korak dalje – njegovi energični nastupi i novi zvuk, strelovito su mu otvorili put do samog vrha, naslovnica svih medija te najvećih pozornica i klubova diljem svijeta.
Foto: Stijn De Grauwe
Australski multi-platinasti DJ, producent i live instrumentalist Timmy Trumpet, koji je prošle godine zauzeo 8. mjesto na DJ Magovoj listi Top 100 DJ-eva, vraća se na ULTRA Europe nakon svog spektakularnog premijernog nastupa prošle godine. Njegovi zarazni DJ nastupi koji spajaju žive elemente trube i jazza s nezaboravnim melodijama koje sežu od hardstylea do electro-housea i popa, ponovno će ga okruniti titulom kralja pozornice. Još jedno dobro poznato ime potvrđeno je u ovoj prvoj fazi, a riječ je o višestruko nagrađivanoj nizozemskoj zvijezdi Afrojacku koji je sve samo ne stranac Ultranautima i koji sprema još jedan nezaboravan show na glavnoj pozornici.
Foto: Julien Duval
RESISTANCE Stage, svjetski cijenjeni techno i house koncept, ove će godine predvoditi jedan od najvećih u industriji, legendarni Carl Cox. Glazbeni ambasador i veteran acid housea, prvak techna, pionir plesne glazbe, vlasnik izdavačke kuće, kralj Ibize, sve je to Carl Cox koji nikada nije izgubio iz vida svoje strasti – sviranje glazbe i slavljenje života. Njegov nastup na očaravajućoj RESISTANCE pozornici u Splitu, nakon četiri godine pauze, svakako će biti onaj koji se ne smije propustiti, a zasigurno i jedan od najemotivnijih za sve oni koji ga godinama prate.
Foto: Julien Duval
Rasprodane dvorane, vojska obožavatelja, TV nastupi i višemjesečne turneje diljem svijeta – ovo je Boris Brejcha koga se s nestrpljenjem iščekivalo na pozornici ULTRE Europe. Bit će ovo posebna poslastica za sve one koji slijede njegov posebni glazbeni stilo "High-Tech-Minimal". Personalizirana gumena patka i originalna maska Jokera, inspirirana brazilskim karnevalom, njegov su zaštitni znak, kojima će iznenaditi splitske obožavatelje u svom debitantskom nastupu.
Foto: SilVan der Bruggen
Malo je glazbenika koji su toliko prisutni, dugotrajni i cijenjeni u svijetu techna kao Adam Beyer, underground ikona, DJ i producent dobro poznat ljubiteljima festivala ULTRA Europe. Beyerova mantra je relativno jednostavna: poštujte zvuk, održavajte integritet i postupno pomičite granice. Charlotte de Witte mlada je belgijska producentica i neustrašiva umjetnica koja se također vraća u Split. Ona je kraljica ogoljene i agresivne techno glazbe, upotpunjene magičnim vokalima koji joj daje neku vrstu hipnotičkog twista. Malo je mladih glasova na suvremenoj techno sceni tako osebujnih kao što je onaj Charlotte de Witte.
Foto: SilVan der Bruggen
ULTRA Europe predstavila je i svoj prvi 180° VR sažetak festivalskog videa sa svog izdanja 2022. godine. Snimljen specijaliziranim VR objektivom u 8k pri 60fps, "Experience ULTRA Europe" blistav je prikaz VR tehnologije i impresivan izlog raskošnog festivala ULTRA Europe 2022. Prvi video te vrste, dizajniran za gledanje kroz VR naočale, ali i za gledanje na telefonima i računalima, počinje snimkama prekrasne splitske obale, vodeći gledatelje kroz srednjovjekovnu arhitekturu koja izaziva strahopoštovanje. Video potom prelazi na festivalske glazbene pozornice gdje gledatelji mogu ponovno doživjeti vrhunsku produkciju ULTRA Europe kroz širokokutne snimke i nikad prije viđene VR timelapse snimke. “Experience Ultra Europe” također prikazuje čaroliju Destinacije ULTRA 2022, koja je ugostila događanja diljem idiličnih hrvatskih otoka, uključujući slikoviti hvarski Carpe Diem Beach Club na Hvaru, višku povijesnu Fort George te Brač Regatta Party u 585 Clubu.
Ulaznice faze TIER 1 rasprodane su u rekordnom roku, a za najveće hrvatske obožavatelje festivala organizatori su pripremili ekskluzivni kontingent od samo 500 trodnevnih ulaznica koje će se moći kupiti po cijeni od 89€!
Nakon ove akcije standardna cijena za hrvatske građane iznositi će biti 99€, odnosno 115€ pa je preporuka za sve one koji žele biti dio najvećeg glazbenog ljetnog spektakla da požure do najbližeg prodajnog mjesta Tisak Media ili da putem sustava Entrio osiguraju na vrijeme svoje mjesto. Aktualni prodajni podaci govore o povećanju od 15% u odnosu na prošlu godinu, a među TOP 15 zemalja nalaze se Španjolska, Australija, Velika Britanija, Hrvatska, Francuska, Norveška, Njemačka, Poljska, Finska, Italija, Kanada, Švedska, Irska i Švicarska. U prodaju su puštene ulaznice faze TIER 2, a mogu se kupiti na službenoj stranici https://ultraeurope.com/tickets/festival/ i stranici www.travel2ultra.com. Cijena trodnevne GA ulaznice sada iznosi 169€ dok će svi oni koji su spremni na posebno VIP iskustvo morati izdvojiti 369€.
Premier Destination Music Festival za svoje deveto izdanje priprema i brojna osvježenja te iznenađenja kako bi doživljaj bio još posebniji i potpuniji. Nastupe pojedinih izvođača pratit će specijalna te vrlo zahtjevna produkcija koja će cjelokupno iskustvo posjetitelja na cijelom prostoru Parka Mladeži podići na jednu novu razinu. Ovo je samo početak razvoja Parka Mladeži u jedno od najprepoznatljivijih prostora za velika događanja u Hrvatskoj, kojih će u budućnosti sigurno biti još puno.
OSIGURAJTE SVOJE ULAZNICE ZA FESTIVAL ULTRA EUROPE 2023
Među partnerima festivala je i Hrvatska turistička zajednica, koja je dala značajan doprinos u pozicioniranju Hrvatske kao jedne od top europskih festivalskih destinacija. Hrvatska danas u globalnim okvirima uživa status zemlje koja sve više privlači ljubitelje putovanja željnih vrhunskih festivala, glazbenih doživljaja, evenata i koncerata.
“Zadovoljstvo nam je podržati devetu godinu održavanja najvećeg festivala elektronske glazbe koji dovodi renomirana imena DJ scene i privlači brojne turiste iz cijelog svijeta. S obzirom na to kako je Mastercard ponovno jedan od najvećih službenih sponzora festivala ULTRA Europe, posjetiteljima ćemo omogućiti jednostavno, brzo i sigurno uživanje u omiljenoj glazbi i atmosferi uz korištenje Mastercard® kartica, kao i brojne prednosti i iskustva. Podupirati turizam na inovativan način jedan je od ciljeva Mastercarda, a velika glazbena događanja poput ovog jamac su za postizanje značajnih uspjeha za hrvatski turizam“, s ponosom je komentirala nastavak uzbudljive suradnje Helena Šekerija iz Mastercarda.
Sve informacije o festivalu, osim na službenoj stranici www.ultraeurope.com, mogu se pronaći i na Facebook stranici festivala, Twitter profilu, Instagram profilu, gdje će u narednim danima biti predstavljena brojna ovogodišnja iznenađenja te noviteti.