Skip to main content
  • exit 2013
  • 24.07.2013.

Počelo odbrojavanje za EXIT 2014.

Tek nedavno završio je EXIT, a već je započelo odbrojavanje za sljedeću godinu s time da su nam EXIT-ovci poslali i zanimljivu statistiku.

Naslovna foto

exit 2013
 
EXIT festival 2013 spremao se 225 dana u godini, s koncertom CeeLo Greena u Novom Sadu trajao je 6 noći  i oko 65 sati. Ostvarena je posjeta od preko 200 000 ljudi koji su stigli iz čak 60 država sa 6 kontinenata i koji su govorili na preko 40 jezika. Najmlađi posjetitelj imao je 18 mjeseci, a najstariji 72 godine.
{youtube}zIDez45pT1U{/youtube}
 
 Akreditirano je oko 2 000 izvođača koji su odsvirali preko 500 sati glazbenog programa i preko 10 000 pjesama. Bend The Prodigy je i ove godine zadržao rekord za najposjećeniji koncert na kojem je bilo preko 35 000 ljudi. Više od 5 000 ljudi iz organizacije su dali sve od sebe da ovogodišnji festival bude jedan od najboljih do sada. Preko 400 volontera su bili dio tima, a preko 100 organizacija i tvrtki su bile uključene u realizaciju festivala.
{youtube}SiySfGrsHUA{/youtube}
 
Na društvenim mrežama okupili su cijeli jedan grad – oko 300 000 ljudi, službena Facebook stranica broji  218 000 fanova dok twitteraša ima oko 30 000. Stranicu exitfest.org pogledalo je dovoljno ljudi poput cijele Irske, 4 500 000, a fotografije na Flickeru su pogledane onoliko puta koliko muzej u Vatikanu godišnje ima posjetitelja, oko 5 000 000. Kada se na to dodaju pregledi na službenoj Youtube stranici, oko 4 000 000, dolazimo do toga da je EXIT preko Interneta slušan i gledan oko 15 000 000 puta.
{youtube}_anNBWUZNnY{/youtube}
 
U jednoj minuti prošlo je preko 300 ljudi kroz vrata festivala, a za ovih 13 godina EXIT festival posjetilo je preko 2 500 000 ljudi.  S festivala je izvještavalo preko 700 akreditiranih novinara iz 40 zemalja svijeta, a zajedno s ovim priopćenjem napisali su preko 230 priopćenja za javnost.  Nema sumnje da će dogodine brojke biti i veće.
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem