Skip to main content
  • alt
  • 24.06.2014.

Posebna kolekcija Borisa Banovića za Ultra Europe

Poznati hrvatski stilist, dizajner i vlasnik brenda 2B, Boris Banović dizajnirao je kolekciju odjeće za festival Ultra Europe, namijenjenu posjetiteljima ovog najiščekivanijeg događanja ljetne sezone.

 
Kolekcija inspirirana glazbom i plesom, predstavljena je revijom u hotelu Kempinski Adriatic u Savudriji, a sudjelovali su, među ostalima, i Radovan Stošić, sportski trener i bivši mister Hrvatske te Ivana Mišerić, ambasadorica festivala Ultra Europe. Kolekcija, koja se sastoji od ženskih i muških odjevnih kombinacija, osmišljena je i izrađena u cijelosti u Hrvatskoj te su u njezinu stvaranju sudjelovali isključivo domaći profesionalci iz tekstilne industrije, što je bio jedan od glavnih zahtjeva organizatora. Kolekcija je izrađena od ugodnih materijala, koji neće sputavati najveće obožavatelje elektronske glazbe u plesu i odličnom provodu, a inspiraciju je Boris pronašao u stilu američkih navijačica te je pretočio u nekoliko različitih odjevnih kombinacija. Kompletna će se kolekcija moći kupiti tijekom trajanja festivala u Splitu, ali i kasnije putem službenog web shopa.
 
alt
 
 
Ova je kolekcija još jedna u nizu inicijativa koje organizatori pokreću za drugo izdanje festivala Ultra Europe, koje će ove godine biti još veće i impresivnije od premijernog. Festivalske ulaznice za ovaj najiščekivaniji događaj ljetne sezone mogu se kupiti na www.ultraeurope.com, www.mondo.hr i u svim Tisak Media Centrima po cijeni od 985 kuna (129 EUR).
 
boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano