Skip to main content
  • 8.07.2017.

Robin Ebinger o pet godina Sonusa + Spotify playlista organizatora

Kiša i gljive imaju jedan sasvim poseban odnos, onaj bujanja u kojem spore polude od sreće na ideju vlage i u orgiji se porazasipaju posvuda – logika koju sasvim lako u novom tisućljeću možemo primijeniti i na festivale. No što razlikuje one festivale koji zažive i stvore oko sebe svoju vlastitu legendu od onih koji nestanu toliko brzo koliko su niknuli?


Festival nije samo nekoliko umjetnika na stageu i masa podno bine. On je priča, sjećanje i sasvim specifična domena slobode. Svi smo mi konglomerati priča koje pričamo sami sebi o sebi, u većoj ili manjoj mjeri izmiksani u smoothie onoga što o nama misle oni koje volimo. Tako je i s festivalima – započnu kao ideja koja se testira prve godine. Zatim, sjeda li fino u kolektivno rasplesano nesvjesno, njegov momentum poduprt je tisućama koji su stvorili divna sjećanja i vraćaju se naredne godine s proširenim ekipama. Na križanju ideje i gladi tako nastaje želja koja se kružno obnavlja anualno u hedonističkim inklinacijama svega onog lijepog, što je upravo ono što su učinilo njemački organizatori Sonusa s 20 godina iskustva u šakama – CosmoPop.
{youtube}_IER2LmCALQ{/youtube}

Robin Ebinger, CosmoPop-ov partner i glava marketinga objasnio je: "Vjerujem da je ono što nas izdvaja od drugih festivala naš DNK. Dolazimo s podija. Bili smo raveri. Počeli smo raditi showove. Sve radimo sa srcem i blisko smo povezani sa scenom i umjetnicima… to je strast. Volimo ono što radimo, i po meni to čini najveću razliku." Ebinger se također našalio kako mogu biti vrlo njemački, referirajući se na gotovo opsesivnu pažnju koja se posvećuje kvaliteti zvuka, infrastrukturi, učinkovitoj klimi, dovoljno sanitarnih čvorova, čistoći…

Sonus ima normu partija koji ne staju pet dana i koji su razdijeljeni na zrćke bombe Papaye, Aquariusa i Kalpysa – redom 9., 24., i 39. kluba na svjetskoj listi najboljih. Afteri su legendarni, a sretnih 250 može i plutati daleko na pučini na boat partijima uz mješavinu svjetskih najboljih i domaćih talenata, dok ti je pet dana posipano sa 70 s vrha undergorunda (znamo da je oksimoron ovako postavljeno, ali istinu nije briga za oksimorone).


Ebinger nastavlja: "Krenuli smo na raveove u ranim 90-ima. Nije bilo interneta niti ovakve glazbe na radio valovima. Morao si se zakopati u scenu kako bi se glazbeno obrazovao i družio s umjetnicima. Ipak, osjećamo i određenu odgovornost da držimo vatre upaljenima i nastavimo s onime što radimo. Želimo da ljudi plešu. Vidjeli smo toliko promjena paradigmi u industriji. Toliko generacija fanova, klijenata, umjetnika, ljudi iz industrije koji su došli i otišli u posljednje 23 godine…. Imaš li dobar proizvod u svojoj niši imun si na trendove. Ipak uvijek trebaš biti vrlo pažljiv i promatrati sve. Nije dobra strategija uhvatiti se za svaki vlak odmah, ali pomaže imati mladi team koji donosi svježe ideje i nove perspektive. Uvijek pokušavamo sve učiniti sa strašću i fokusom na proizvod, ne toliko na natjecanje."

Pa za pravi okus Sonusa na jeziku, i uštimavanje čekića nakovnja i stremena slijedi playlista od 46 traka među kojima će se naći i ovogodišnji sudionici poput Tale of Us, Richie Hawtina, Setha Troxlera, Adriatique, Solomuna, Rødhåda… Kada sve sakupiš dobiješ sjajno zagrijavanje subote jer imaš 6 sati prekrasnog, atmosferičnog, krv vrijućeg sanjarskog hosuea i techna odabrano za playlistu direktno od CosmoPop glava:

"Ovaj odabir stiže od teama. Svaka traka preplavljuje nas sjećanjima, od zalazaka sunca, do boat partija pa sve do raveanja na afterima." Pa izvoli playlistu, a službenost isprepletenih soničnih Sonus kružnica za 2017. istraži ovdje i uživaj u suverenoj slobodi od party bogova posvećene subote.

 

boogaloo web
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem