Skip to main content
  • 30.06.2011.

Sedam dana tuluma, zabave i urbane umjetnosti u Labinu

labIN24seven Summer Festival kao novi europski događaj, čiji su domaćini biseri Mediterana, srednjovjekovni Labin i  Rabac, urbano središte mladih partijanera, a koji se ostvaruje pod pokroviteljstvom Labin Art Republike predstavljen je prije nekoliko dana.

Piše: 

Naslovna foto

Labin24seven Summer festival


Predstavljeni program ugostiti će brojne glazbenike i umjetnike, među kojima se svakako ističu nadaleko poznata mađarska glazbena umjetnica Niki Belucci 2. srpnja, te 8. srpnja talijanski house majstor Paolo Barbato i jedan od najpopularnijih slovenskih urbanih glazbenika, Eddie F, koji je u program dodan nakon što su organizatori, zbog iznimno lose financijske situacije i visokih troškova organizacije, bili primorani izmijeniti planirani program čiji je adut bio beogradski DJ Gramophonedzie.

boogaloo nye

Ipak, financijskim problemima uprkos, festivalski je tim sazdao vrlo zanimljiv program, čije su sastavnice dva velika party-a na plaza Girandella u Rapcu, tri glazbena programa u starogradskim labinskim zidinama, te dva umjetnička programa, od čega jedan dolazi iz Sjedinjenih Država. Upravo je međunarodni karakter festival ključan za realizaciju festivala i kvalitetnu bazu koju će produkcija ove godine postaviti, ističe Mario Gigović, producent Festivala, dok Marin Biočić, manager produkcije, ističe kako je razina same tehničke izvedbe zaista obećavajuća, tako da će sami posjetitelji moći uživati u vrhunskom light showu, upotpunjenom brojnim scenskim efektima.
{youtube}9nmli5rSt2o{/youtube}

Istrani se zabavili i doživjeli Hollywood na snimanju reklame
Prizor i mediteranska energija urbanoga Rapca bili su presudni da organizatori Festivala, zajedno s vizualnom produkcijom tima Level 52, odluče koristiti upravo kadrove Rapca na promotivnim festivalskim materijalima. Za zaštitno lice kampanje labIN24seven Summer Festivala izabrana je lijepa Antonia Griparić. Silueta ove kvarnerske ljepotice biti zaštitnim dijelom kampanje Festivala, koja uz brojne tiskane festivalske promotivne materijale uključuje i produkcijski iznimno zanimljiv video spot. Tako su početkom lipnja Istranke i Istrani imali prilike doživjeti atmosferu s pravog holivudskog seta, jer je naime, scenografija industrijske Lamparne poslužila je kao kulisa glavnoga dijela spota, čije je snimanje bilo javno. “Jedinstvena je ovo prilika za sve zainteresirane, jer je upoznati najzabavniji set na svijetu zasigurno spektakularna šansa za izvrsnu dozu smijeha, upotpunjenu profesionalnošću i mladima.”, rekao je prije samoga snimanja producent festivala, Mario Gigović.

Recesijska cijena ulaznica – pristupačno svima!
Cijena ulaznica za otvaranje i zatvaranje, odnosno ekskluzivna događanja u Rapcu, u pretprodaji iznosi 70 kuna, dok se na dan događanja može kupiti po cijeni od 90 kuna, i to putem sustava Eventim, slanjem smsa i putem Facebook profila Labin Summer Festival. Ulaznice za događanja na pozornici Kod Špine iznose 10 kuna, i kupuju se na ulazu na događanje, dok je ulaz na performans i izložbu videoinstalacija je besplatan. U suradnji s hotelskom grupacijom Valamar u ponudi su i iznimno povoljni turistički aranžmani, koji će biti dostupni u last minute ponudi, dva tjedna prije Festivala, a sadržavati će i paket ulaznica.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano