Skip to main content
  • weekend media festival 2013
  • 25.08.2013.

Šesti Weekend Media Festival

 Festivalski prostori stare Tvornice duhana ove će godine šesti put u Rovinju i prvi put u Europskoj uniji ugostiti oko 4 000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca na Weekend Media Festivalu. 

Naslovna foto

weekend media festival 2013
 
Najveći regionalni festival komunikacija od 19. do 22. rujna opet donosi niz zanimljivih predavanja, intrigantnih panela, radionica i prezentacija, uz opušteno druženje i odličnu zabavu na brojnim koncertima i partyjima kojima završava ljetna sezona u Rovinju. 
 
Ugledni predavači i panelisti uvijek su bili jak adut Weekend Media Festivala. Ove godine u Rovinj tako stiže Tom Buday, voditelj marketinga i odjela za komunikaciju najveće svjetske prehrambene industrije, švicarskog Nestlea. Buday će govoriti o Nestleovom pristupu komunikaciji s potrošačima u današnjem digitalnom svijetu.
 Profesor strategije s Cotrugli Business Schoola u Njemačkoj Nicholas Kfuri govorit će o tome kako su društveni mediji promijenili marketing, dok će Viktor Marohnić, suosnivač i direktor ShoutEm Five minutes studija iz SAD-a, održati predavanje pod intrigantnim naslovom “Zašto je baš Pekarna Vjesnik vaš klijent iz snova?”. Veliki interes sigurno će izazvati i predavanje direktora Beogradske filharmonije Ivana Tasovca, koji će govoriti o menadžmentu u kulturi, kao i predavanje voditelja sektora izvoza u Google Israelu Nira Korczaka na temu “From Local to Global”.
 
Festival i ove godine priprema niz panel rasprava na vrlo aktualne i često kontroverzne teme. Najaktualnija je sigurno ulazak Hrvatske u EU, o čemu će na panelu pod nazivom “(Ne) idite u EU!” raspravljati dva vrhunska novinara iz medija Wall Street Journala i Daily Telegrapha smještenih u Bruxellesu, za koje znamo da na to pitanje gledaju različito. Panel “Croatia Inc. Goes Digital” posvećen je digitalnim strategijama vodećih hrvatskih tvrtki i prebacivanju sve većeg dijela poslovanja na web dok će sudionici panela “Hejtanje na društvenim mrežama” pokušati odgovoriti na pitanje kako se boriti protiv velike količine neargumentiranih negativnih komentara na društvenim mrežama.
{youtube}SPZKV5f21vg{/youtube}
 
Šesti Weekend Media Festival ima i svoj natjecateljsko-revijalni dio za koji su natječaji u tijeku. Ako ste napravili mobilnu aplikaciju bez koje se ne može živjeti, snimili internetski YouTube blockbuster, osmislili Instagram profil koji je melem za oči ili imate nešto drugo čime se možete podičiti, Jasno&Glasno, Plan B i Gingernet pozivaju vas da se prijavite za SoMoBorac Awards. Radovi se mogu prijaviti na https://somo.weekendmediafestival.com gdje će ih vrhunski ugostiti i obasuti ljubavlju pomno odabran međunarodni žiri.
 
Drugi put za redom na Weekend Media Festivalu bit će održan i BalCannes, regionalna revija najboljih reklamnih agencija, koja se organizira u suradnji s HURA-om. Prvo izdanje BalCannesa lani je u cijeloj regiji proglašeno marketinškim događajem godine, a privuklo je preko 100 radova i 50 agencija iz šest zemalja regije. Na BalCannesu 2013. mogu sudjelovati sve zainteresirane agencije iz Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Makedonije i Crne Gore, a prijave se primaju do 1. rujna. Svi prijavljeni radovi će biti prikazani na Weekend Media Festivalu u sklopu BalCannes screening programa te na BalCannes Yellow Pages stranicama – online bazi agencija koja će biti aktivna cijele godine. Iako BalCannes nije natjecateljskog karaktera, 25 najzanimljivijih projekata bit će dodatno predstavljeno u glavnoj festivalskoj dvorani na Weekend Media Festivalu. Više o samom BalCannesu, prijavi i uvjetima sudjelovanja na www.balcannes.com.
 
Pregled medijske scene svih tržišta regije i ove će se godine odvijati u sklopu Pogleda preko plota jer Weekend dovodi šest stručnjaka koji će brzo i dinamično prenijeti sve što smo propustili u godini iza nas. Peto izdanje Weekend Media Festivala ugostilo je oko 4 000 sudionika iz Hrvatske i zemalja regije, ali i gostiju iz Europe i Amerike, među kojima je bilo oko 500 akreditiranih novinara te više od 100 predavača i panelista iz cijele regije. Uz vrhunska predavanja, panel rasprave i prezentacije, Weekend je potvrdio poziciju mjesta najboljih koncerata i partija.
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye