Skip to main content
  • alt
  • 9.06.2015.

Split pleše na Paula Oakenfolda

Split Beach Festival 6. kolovoza na pijesak Bačvica oduševljeno zove svjetske zvijezde elektroničkog neba. 

Direktno s globalnog elektroničkog križišta puteva Ibize privatnim avionom na splitsko tlo slijeće rezident Privilege Vista kluba, Paul Oakenfold.

alt

boogaloo nye
Split se do sada nagledao i naslušao velikih imena, partijaneri sačuvali hrpe ulaznica na fenomenalne plesnjake, ali rijetko imamo prilku dočekati britansko elektroničko plemstvo tako povelikog kalibra. Britanski trancer umočio je prste u toliko pita da je mikseta u potpunosti zaljepljena njihovom slatkoćom.
 
Radio je na glazbi za kultnu filmsku distopijsko digitalnu trilogiju Matrix kao i za Bourneov Identitet, remixao za U2, Michaela Jacksona, Rolling Stonese, Red Hot Chilli Peppers i Justina Timberlakea, dva puta sjedio u društvu nominiranih za Grammy i jednako toliko puta proglašen je najboljim DJ-em na svijetu putem DJ MAG-a, surađivao je s Madonnom, Massive Attackom, Bjork, the Cure, Nelly Furtado, New Orderom…

alt

 
Uz Britanca na lineupu Split Beach festivala nalazi se i Nizozemac Mark Otten, kojeg ste mogli upecati u suradnjama s Arminom Van Buurenom i DJ Tiestom. Tu je i Daniel Kandi koji se ubrzano penje elektroničkim ljestvama od kada je 2010. Armin Van Buuren njegovu traku Symphonica odabrao kao najbolju pjesmu godine. Čeka nas i Craig Conelly autor hita koji te usisava, Black Hole, i poznat po suradnji s Christinom Novelli ujedno i redovni gost na ASOT radio emisiji i dio Armada labela.

alt

 
Želite li i vi kolovoz proplesati s Paulom i ekipom ulaznice za Festival sobodno nabavite putem službene web stranice www.splitbeachfestival.com, na svim kioscima Tisak Media te online putem www.ticketshop.hr.
boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano