Skip to main content
  • 5.09.2017.

Superzvijezde Jeff Mills i Nina Kraviz zatvorili 6. Dimensions Festival

Prekjučerašnjim dugoočekivanim nastupima glazbenih teškaša, Jeffa Millsa i Nine Kraviz, uspješno je završio jedan od najuglednijih svjetskih festivala elektroničke glazbe Dimensions koji je započeo u srijedu nezaboravnim koncertom velike Grace Jones i Moderata u pulskoj Areni.

Piše: 


U pet festivalskih dana posjetitelji su poslušali i pogledali 150 glazbenika na 11 pozornica na samoj štinjanskoj tvrđavi Punta Christo, glavnoj pozornici The Clearingu, popularnoj dnevnoj pozornici The Beach te brojnim zabavama na brodovima koji su plovili jedinstvenim brijunskim arhipelagom.

Fotogalerija od subote!

boogaloo nye

Pored glavnih zvijezda festivala, techno pionira i osnivača kultnog detroitskog labela Underground Resistancea – velikog Jeffa Millsa i jedne od najpopularnijih ženskih elektroničkih glazbenica Nine Kraviz – koja je nastupila dva puta; na glavnoj pozornici i kultnom Moatu, izdvajamo nastupe najvećih favorita publike, a ujedno i krunskih nositelja line-upa ovogodišnjeg festivala: Floating Pointsa, Dâm-Funka, Helene Hauff, Male, Thea Parrisha, Marcela Dettmanna, Daphnija, Levona Vincenta, Antala, Goldiea, Adriana Sherwooda, Gilesa Petersona i mnogih drugih. Pozornicama su se izmjenjivali i brojni domaći izvođači: Petar Dundov, Ilija Rudman, Le Chocolat Noir, Mimi, Labud, Chui, Kozmodrum te prijatelji izdavačke kuće PDV koja je imala svoju večer u kultnom Ballroomu: Bebeto, Mislav, Pytzek, Andra Lekaj, Volster i Borut Cvajner.

Među zaljubljenicima u savršenu kombinaciju istančanog line-upa sastavljenog od najboljih elektronskih glazbenika, nesvakidašnje lokacije – uzbudljive tvrđave Punta Christo koja gleda na nacionalni park Brijune te kasnoljetnog kupanja bilježi se sve veći broj posjetitelja iz raznih europskih zemalja. I dalje prednjače posjetitelji iz Velike Britanije, no stižu ih Francuzi, Talijani, Nizozemci, Nijemci, veliki je porast gostiju iz srednjoistočne Europe, a još uvijek raste broj posjetitelja iz Hrvatske, Slovenije i Srbije. Festival je poželjna destinacija i za značajan broj Australaca i Amerikanaca, a svi zajedno nastanjuju uglavnom festivalski kamp u sklopu kojeg postoji i opcija glamuroznog kampinga tzv. glampinga, te privatne kapacitete u Štinjanu, Puli i okolici.

Fotogalerija s otvaranja Dimensionsa u Areni!

Nakon malog predaha, britanske i hrvatske organizacijske ekipe upogonit će jubilarno, deseto izdanje Outlook Festivala, jedne od najpopularnijih i nagrađivanih glazbenih manifestacija posvećenih bass glazbi i soundsystem kulturi. Proslavi desetogodišneg postojanja pridonijet će više od tristo najavljenih glazbenika, čiji će nastupi započeti u srijedu u pulskoj Areni na koncertu otvorenja kada će se na do sad najvećoj pozornici izmijeniti glazbenici sa samog vrha bass glazbe: Dizzie Rascal, pionir grimea i dobitnik Mercury nagrade, američki majstor eksperimentalnije elektronike i hip-hopa DJ Shadow te krunski nastup čak pedesetšestorice članova Outlook Orchestra od kojih je trideset i pet vokalista među kojima su mnogobrojni velikani hip hopa, grimea, reggaea, garagea, drum and bassa i dubstepa poput Horace Andya, Roots Manuve, Mad Professora, Dawn Penn, Congo Nattya, Pharoahe Moncha i mnogih drugih. Povoljnije regionalne ulaznice za Arenu u pretprodaji se mogu kupiti u Entrio sistemima i prodajnim mjestima, a blagajne kod Arene radit će u ponedjeljak i utorak od 15:00 do 21:00 te u srijedu od 15:00 do 23:30. Cijena ulaznice je 325 kn.

Festival se u četvrtak iz Arene premješta na štinjansku tvrđavu, okolne pozornice te već tradicionalne zabave na brodovima. Među najboljim svjetskim hip-hop, dub, reggae, drum&bass, dubstep DJ-ima, producentima, MC-jevima i svim članovima soundsystema, iz ovogodišnjeg line-upa posebno izdvajamo premijerni festivalski nastup prekaljenog američkog hiphopera Ghostface Killah, člana kultnog Wu-Tang Clana, UK grime scenu predstavit će Wiley s Hollow Manom, Giggsom, Newham Generalsom, Championom s MC-jevima poput Flowdana, Riko Dana, Flirta D, Killa P, te dub i reggae glazbenici – vrstan selektor i znalac Adrian Sherwood, svestrani dub majstor The Bug, Gentleman’s Dub Club, Mala i Coki, Plastician, Roots Manuva, Congo Natty i Pharoahe Monch.

Na festivalu će nastupiti veliki broj glazbenica koje predvodi dvadesetčetverogodišnja Amerikanka brzog jezika i dinamičnog nastupa – Princess Nokia, devetnaestogodišnja elokventna i direktna Britanka Jorja Smith, kolegica portugalskih korijena i francuske adrese te majstorica adrenalinskog plesnog zvuka koji spaja grime i afrički kuduro – Nidia, kao i kraljica reggae klasika Dawn Penn sa Soom T, MC-jica Eva Lazarus te mnoge druge. Domaći i regionalni predstavnici svih glazbenih bass varijacija bit će nezaobilazni na ovogodišnjem Outlook Festivalu i to počevši s Aria pozornicom, gdje će u petak 8. rujna jedan od najdugovječnijih hrvatskih festivala – Seasplash, ugostiti veliki broj svojih glazbenih prijatelja. Premijerni nastup na festivalu imat će Edo Maajka, a domaći i regionalni glazbenici Filip Motovunski, Bamwise, Rahmanee, Egoless, Digitron, Brada Selecta, Roots In Session, Funk Guru i mnogi drugi njihovi kolege predstavit će nam svoje ovosezonske glazbene repertoare.

Outlook ne možete potpuno doživjeti ako ne odete na jedan od boat partija koji upotpunjuju priču. Festival koji slavi 10. rođedna održava od 6. do 10. rujna u Puli. Prvog dana je koncert otvaranja u Areni, dok se festivalski dio priče odvija u Fort Punta Christo od 07. do 10.09.  Regionalne festivalske ulaznice loviš po cijeni od 850 kn, a upade za Outlook Arenu po cijeni od 325 kn možeš kupiti putem Entrio sistema te na prodajnim mjestima diljem zemlje. Na festivalskim blagajnama bit će moguće kupiti 3-dnevne ulaznice (700 kn), 2-dnevne ulaznice (500 kn) i jednodnevne ulaznice (250 kn) isključivo na dan koji se odabere.

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano