Skip to main content
  • 22.10.2015.

Telekom Electronic Beats Festival preuzima Zagreb

Nakon predstavljanja datuma i izvođača petog Telekom Electronic Beatsa u Zagrebu, otkriveno je još detalja novog koncepta festivala.

Piše: 


Uz koncerte i DJ nastupe, EB je ove godine pojačan dnevnim programom u koji se kroz posebna događanja, predavanja ili pogodnosti uključilo čak 16 partnera festivala: Blackout, Bon-ton store & gallery, Booksa, Confusion Crew, Native Instruments, Croatian Design Superstore, Frendova soba, HDLU, Močvarin sajam ploča i stripova, MSU, Pikto galerija, Radio Student, Studentski centar, Udruga 1dan, Teneo Coffee i azijski restoran Umami.

Većinom smješteni u širem centru Zagreba, odabrani partneri će u danima održavanja EB-a, petak, 6. i subotu, 7. studenog, stvoriti ozračje slično onome u urbanim europskim prijestolnicama, ponudom sadržaja iz područja glazbe, umjetnosti, gastronomije i mode. Predavanja i paneli: Glazbeno novinarstvo, povijest hip-hopa i klupska moda u Hrvatskoj. Festivalski petak počinje u Booksi, predavanjem „Karijerni cilj: Profesionalni glazbeni novinar“ o načinu na koji glazbeni novinari danas tretiraju usmene izvore. Predavač Alex Samuelson  (Electronic Beats magazin, The Wire, NPR i Deutsche Welle) približit će svoje iskustvo studentima, novinarima i svima koje privlači pisanje o glazbenim temama.


 
Booksa će dan kasnije ugostiti i jednog od naših najpoznatijih DJ-a i producenata, Phat Phillieja, koji će posjetiteljima dati uvid u početke hip-hop scene u Hrvatskoj. Njegova „Priča o hrvatskom hip-hopu“ bit će servirana kao sočna sredina između EB nastupa Young Fathersa (petak, &TD) i Mykkija Blanca (subota, Močvara). Zadnji EB panel je onaj o misterioznom nestanku klupske mode u Hrvatskoj. „Klupska moda pod povećalom“ je tema o kojoj će razgovarati poznate fashionistice, među kojima su nekadašnja suvlasnica kluba Olga Lugović Ionidis – Olja, glavna urednica portala Buro 24/7 Ana Pavić i vlasnica branda ROBA Branka Šćepanović. Panel će se održati u Bon-ton galeriji, u kojoj slijedi in store event s popustima na poznate brandove, degustacijom vina te DJ-ima Jogardeom i Martinom.

Iskoristite pogodnosti i napravite svoje EB suvenire!
Festivalu su se pridružile i neke od najsnažnijih gradskih kulturnih ustanova. Hrvatski Telekom će kupcima karata za Electronic Beats večeri omogućiti besplatni ulaz u MSU tijekom petka i subote. HDLU osigurava 50 posto popusta na ulaznice za 3. bijenale hrvatskog slikarstva u Meštrovićevom paviljonu – idealna prilika za razgled presjeka rada suvremenih autora, među kojima su Stipan Tadić, Zlatan Vehabović, Grgur Akrap i drugi. Predah između odabranih sadržaja, s posebno osmišljenim EB menijima, ponudit će bistro Croatian Design Superstorea (Martićeva ulica) i azijski restoran Umami, koji na lokacijama Skalinska i novootvorena Horvaćanska vlasnicima EB ulaznica/narukvica daje dodatnih 20 posto popusta. Trešnjevački Teneo Coffee  će samo za posjetitelje EB-a organizirati besplatne „Brewolution“ radionice o pripremi najbolje kave kod kuće, uz primjenu čak osam različitih tehnika. Ovo će ujedno biti lokacije na kojima će gosti festivala imati mogućnost pokupiti svoje primjerke Electronic Beats časopisa, singlica i drugih popularnih promo artikala.

U Croatian Design Superstore stiže i jedinstvena prilika testiranja vlastitih dizajnerskih sposobnosti uz izradu unikatnih EB suvenira na Designer workshopu – sudionici rezultate svojeg rada pod mentorstvom CDS-a mogu ponijeti kući. Najbolji subotnji warm-up (onaj za nastup DJ-a Kozea u &TD-u) goste očekuje u galeriji Pikto u Branimir centru, u kojoj će uz aktualne izložbe (Tarik Walid El Kawam: „From afar“ i Denis Dunaj: „Faces“) DJ-i Sladoled i Tvrtko sa svojim gostima spremiti specijalno izdanje plesne Frendove sobe.

SC – najbolja vikend lokacija za glazbene entuzijaste
Glazbeni entuzijasti, profesionalci, producenti i DJ-i tijekom subote će svoje utočište pronaći u SC-u. Tamo će već ujutro početi najveći Močvarin sajam ploča i stripova, koji će u svojem specijalnom EB izdanju okupiti vlasnike svih relevantnih hrvatskih dućana s rabljenim pločama i stripovima. Osam kandidata sudjelovat će u cjelodnevnom Zagreb-Verb Workshopu, radionici koncentriranoj na učenje o kreiranju specifičnog reverb efekta – convolution reverba. Polaznici će uz mentorstvo Ksenije Ladić naučiti kako snimiti convolution reverb specifičnih prostora poput Francuskog paviljona te kako znanje aplicirati u svoj producentski rad.

Za kraj programa ostaje prvi hrvatski Native Instruments Sessions, okupljanje korisnika Native Instrumentsa, stručnjaka i šire glazbene zajednice, s tradicijom u gradovima poput Berlina, Los Angelesa i Tokyja. Native Instruments su za partnere premijernog sessiona u Hrvatskoj odabrali su upravo EB, Confusion Crew i prezentera KOOLADE-a, jednog od najboljih domaćih glazbenih producenata. „Novi koncept Telekom Electronic Beatsa grad Zagreb pretvara u vibrantnu destinaciju, kakvu priželjkuje naša publika. Program je formiran na način da svaki gost sukladno preferencijama stigne obići barem trećinu, ako ne i polovicu sadržaja spremljenih u suradnji s partnerima prije klupskog večernjeg EB nastavka“, pojašnjavaju organizatori uz napomenu da je za dio predavanja/programa potrebna prethodna prijava.

EB festival za svoj peti hrvatski rođendan tako dobiva obrise konkrentog i jedinstvenog događanja koje će, ponovno šarmirati poklonike elektroničke i hip hop glazbe. Za to će svakako biti zaslužni i već najavljeni izvođači: Young Fathers, Mykki Blanco, DJ Koze, KINK, Kolsch, Romare, Sinkane, Talisco, Ten Fe, Ilija Rudman, Kozmodrum, Pytzek i Tomislav. Electronic Beats će se održati 6. i 7. studenog na tri koncertno-klupske lokacije (&TD, Močvara, Sirup), uz bogati popratni dnevni program.

Ulaznice se mogu nabaviti u zagrebačkoj knjižari Rockmark, CD shopu Dirty Old Shop i na webu ovdje.

Raspored i satnica svih dnevnih popratnih događanja, kao i provjera na koje se besplatne događaje valja prijaviti ranije nalazi se ovdje.
 

boogaloo web
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem