Skip to main content
  • exit 2013
  • 18.06.2013.

Ulaznice po promo cijeni do 2. srpnja

Ovogodišnja prodaja ulaznica za Exit Festival u Hrvatskoj će službeno završiti u ponoć sa subote na nedjelju, 6. na 7. srpnja, tek tri dana prije početka programa najvećeg festivala naše regije.

Naslovna foto

exit 2013
 
Publika u Hrvatskoj trenutno može kupiti festivalsku ulaznicu  po promotivnoj cijeni od 440 kuna te dnevnu po cijeni od 190 kuna, a cijene su na snazi od 1. srpnja.
Od 2. srpnja cijena festivalskih karata diže se na 550 kn, dok će jednodnevne koštati 220 kn. Cijena kampa ostaje trajno ista i iznosi 200 kn. Prodaja svih ulaznica za Exit trajat će do subote, 6. srpnja, uključujući i samu subotu.
 
Interes publike, barem po prodanim ulaznicama, uvelike nadmašuje one proteklih godina, stoga se na Exitovoj R:Evoluciji može očekivati puno sudionika iz Hrvatske. Najveći i najugledniji festival naše regije ponovo dovodi ogromna glazbena imena od koji će neki  poput Atoms For Peace (predvođenih Thomom Yorkeom i Fleaom), Davida Guette, Nicka Cavea & The Bad Seedsa, Dipla i Snoop Liona na Petrovaradinskoj tvrđavi održati svoj ekskluzivan nastup u našoj regiji.
 
Kompletan line up festivala još se zaokružuje, ali I dosad objavljeni izvođači jamče  ljeto za pamćenje. Na tvrđavi vas očekuju i Bloc Party, Fatboy Slim, The Prodigy, Chase & Status & Rage, DJ Fresh live, Dubfire, Eric Prydz, Jeff Mills, Pan-Pot, Rudimental live, SBTRKT, Seth Troxler, Ana Popović, Delilah, Eyesburn, Feed Me, Gregor Tresher live, Mathew Jonson live, Prong i mnogi drugi.
 
 
Službena prodajna mjesta:
Dallas Shop Zagreb, Tkalčićeva 7
Rockmark Zagreb, Berislavićeva 13
Dallas Shop Rijeka, Splitska 2a
Dallas Shop Split, Narodni trg 14
Dallas Shop Šibenik, Kralja Tomislava 4
Dallas Shop Rovinj, Carera 72
Dallas Shop Zadar, Široka ulica 2
AVE Fashion Store, Osijek, TC Portanova

{jcal_latest eventid=2805}
{jcal_latest eventid=2803}
{jcal_latest eventid=2804}
{jcal_latest eventid=2806}
{jcal_latest eventid=2807}

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem