Skip to main content
  • alt
  • 11.10.2014.

Ultra Japan postao najveći event elektroničke glazbe u zemlji

Čini se da je moto zemlje izlazećeg sunca : "Go big or go home!" jer je od prvog izdanja Ultra Festivala na svom tlu načinila neviđeni spektakl.

 
Ultra Worldwide je globalna marka Ultra Music Festivala koji je rasipao sjeme dobre zabave i ljubavi prema glazbi diljem planeta, uključujući i sjemenku koju je posijao i u Hrvatskoj.
 
No iako je već bilo grandioznih Ultrinih ostvarenja, Ultra Japan ih je sve učinila patuljastima. Znači ako je Ultra Japan rajčica svi ostali su cherry rajčice, dakako ne manje ukusne, samo u minijaturnijem izdanju.
{youtube}7-RV3YahoYI{/youtube}
 
Preko rasplesana dva dana 28. i 29. rujna setovi vrhunskih svjetskih DJ-a, hipnotička vizualna rješenja i fenomenalna produkcija napunili su Tokyo Odaiba Ultra Park sa 42 000 ovisnika o glazbi. Festival je u potpunosti rasprodan 8 tjedana prije početka i oni koji nisu uspjeli uhvatiti svoju ulaznicu za ovu glazbenu ekstravaganzu zalijepili su se za sjedala prateći live prijenos na službenom ultrinom YouTube kanalu UMF TV. Broj se popeo do vrtoglavih milijun ovih peeping Tomova. Kako i nebi kada je dvodnevni line up sadržavao imena kao što su Afrojack, Alesso, Axwell / Ingrosso, Fedde Le Grand, Hardwell, Kaskade, Martin Garrix, Steve Angello i W&W.
{youtube}zZ1i98CxoMQ{/youtube}
 
Čestitamo Japanu na ovoj fenomenalnoj organizaciji. Ako je ova godina pokazatelj onoga što Japan može u prvoj godini sjednite se, zavežite pojaseve i pripremite se. Ono što nas očekuje u narednim izdanjima biti će samo još bolje i veće.
 
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano