Skip to main content
  • 27.03.2017.

Ultra osigurala besplatnu vodu

Vikend iza nas obilježen je na globalnom elektroničkom rasporedu orbitiranjem pažnje oko centralne osi Ultre, u gradu u kojem je i nastala prije 18 godina.

Nije bitno kuda kreneš i koji je konkretni razlog polaska tamo kamo si krenuo. Nek stvari su jednostavno toliko esencijane biološke potrebe da je sama ideja njihova naplaćivanja i nedostupnosti ili limitirane dostupnosti suluda. Voda je jedna od tih stvari. Svakako nužna u festivalskom okruženju za plesom i suncem dehidrirana tijela, na većini festivala voda je sjajan izvor zarade, no Miami je pod pokroviteljstvom Heinekena i njihove kampanje za odgovornu konzumaciju alkohola pokrenuo "This One Is On Us" kojom nudi besplatnu vodu bilo kome u Heineken Houseovom water baru na festivalu. Heineken je ujedno i sponzorirao vodene stanice postavljene uokolo festivalske lokacije Bayfront Parka gdje su posjetitelji mogli sami napuniti svoje bočice s vodom.

"Potičući odgovornu konzumaciju i čineći vodu dostupnijom, pomažemo posjetiteljima da dobiju više od svog festivalskog iskustva, s Heinekenom kao partnerom" – podijelilo je Bjorn Trowery, direktor korporativnih komunikacija i brand PR Heinekena.

Za Ultru ova komocija dostupnosti besplatne vode patronima se nudi još od 2013., prije čega je boca vode bila 5$. No ovaj element jedan je od primarnih konstantno naglašavanih u harm reduction programima koji se bore minimizirati štetne učinke zlouporabe supstanci. DanceSafe organizacija posebno je vokalna što se tiče opasnosti od toplotnog udara za vrijeme festivala koji se odvijaju na otvorenom i sugeriraju da popijete pola litre vode pomalo svakih sat vremena čak i ako ne osjećate žeđ u tom trenutku.

Ultra nije jedini festival koji implementira ovu značajnu promjenu harm reductiona. Prethodne godine Insomniac je objavio kako će na lokaciju uvesti edukaciju od drogama, a u Kaliforniji bazirani Lightning In a Bottle već godinama pruža koherentnu inicijativu sigurnosti s besplatnom vodom i dezigniranim chill out zonama.

Gospodin Trowery je napomenuo kako će se ova Ultrina inicijativa iz Miamija pak proširiti ina sve ostale evente Ultra obitelji kroz godinu, kao dio Heinekenove kampanje društvene odgovornosti "Brewing A Better World".

Uz sve pohvale Ultri i šačici festivala koji su se ozbiljnije uhvatili provođenja ciljeva i sugestija ove pozitivne prakse, nadamo se da će u nadolazećim godinama besplatna voda na festivalima postati više pravilo no iznimka i da će se slična metode implementirati i na domaćem tlu. Kada znaš bolje imaš ujedno i moralnu odgovornost postati bolji, pa bi Hrvatska, kao sve značajniji festivalski punk u očima panglobalnog plesača, vrlo lako u suradnji s domaćim tvrtkama i sponzorima mogla podići standard festivalskog ljeta Balkana. Na ovu pozitivnu notu nade vas stoga pozdravljamo u jutru ponedjeljka tjedna u kojemu je sve moguće.

boogaloo web
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem