Skip to main content
  • alt
  • 3.07.2014.

Više od 150 tisuća posjetitelja na Ultra Europe

Predstavljanje lokacija održavanja festivala Ultra Europe, najava novosti i partnera festivala, kao i rekordni rezultati prodaje ulaznica, bili su povod jučerašnjeg okupljanja organizatora festivala na konferenciji za novinare u Splitu. 

 
Festival Ultra Europe je dosad premašio sva očekivanja, pa će nakon vrlo uspješnog premijernog izdanja, zbog kojeg je uvršten na listu deset najboljih događaja elektronske glazbe u svijetu, ponovno oboriti rekorde posjećenosti. Naime, interes za festival koji će se održati od 11. do 13. srpnja na stadionu Poljud dolazi iz više od 100 država svijeta, a rezultati prodaje ulaznice, s 35 posto više prodanih, upućuju na to da će ovo biti najposjećeniji festival u povijesti Hrvatske. Uz to, line up festivala Ultra Europe trenutno broji više od 100 zvijezda elektronske scene, među kojima se posebno ističu oni sa samih vrhova različitih top ljestvica, poput Armina van Buurena, Hardwella, Tiësta, Ericka Morilla i mnogih drugih.  
{youtube}Rq_KorKljqw{/youtube{
 
Uz već poznate novosti u odnosu na prošlu godinu – a to je prvenstveno dodatni festivalski dan u Splitu, čime Ultra Europe, uz Miami, postaje jedino Ultra događanje koje se odvija tijekom tri dana, organizatori su otkrili i detalje dnevnih partyja koji će se održati na Zapadnoj obali. Naime, ovaj dio splitske obale poslužit će kao svojevrsno mjesto susreta, odnosno meeting point gdje će posjetitelji moći uživati u glazbi, ugostiteljskoj ponudi, dobiti informacije, kupiti ulaznice ili pak zamijeniti ulaznice za festivalsku narukvicu. Svi ljubitelji elektronske glazbe moći će se zagrijati uz glazbu domaćih DJ-a od 11 do 23 sata
 
Također, to je najkraći put od centra Splita do stadiona Poljud jer su organizatori pripremili dva autobusa koji će po cijeni od 10 kuna u jednom smjeru prevoziti posjetitelje festivala Ultra Europe. Sličan je program planiran i za ponedjeljak 14. srpnja, dan pauze, a sve novosti fanovi mogu pratiti na društvenim mrežama festivala Ultra Europe.  Ove godine posjetitelje očekuje više od 86 sati glazbe tijekom četiri festivalska dana, na pet najsuvremenijih pozornica, od kojih će najimpresivnija, očekivano, biti ona glavna, koja je produkcijski vrlo slična pozornici Megastructure s Ultra Music Festivala u Miamiju. Također, organizatori su otkrili i nekoliko detalja o ekskluzivnoj završnici na Hvaru – najveći interes za tulum na najsunčanijem hrvatskom otoku su pokazali ljubitelji elektronske glazbe iz Ujedinjenog Kraljevstva, Australije, Španjolske, SAD-a i Brazila. Čak će 1000 ljudi doći jahtama i jedrilicama na beach party sezone i uživati u najboljem što elektronska scena trenutno ima za ponuditi.
{youtube}2SE-LEEtqV4{/youtube}
 
No, da je festival Ultra Europe mnogo više od glazbenog festivala potvrdili su i predstavnici turističkog sektora grada Splita i županije, Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije i Alijana Vukšić, direktorica TIC Split koji su istaknuli kako je festival Ultra Europe upisao Split i Hvar pa tako Hrvatsku na kartu najboljih festivalskih i turističkih destinacija u svijetu, o čemu svjedoče ekonomski pokazatelji i rezultati turističkog prometa. 
 
Važnost festivala Ultra Europe komentirao je i zamjenik gradonačelnika Splita, Goran Kovačević, koji je naglasio i ulogu grada i gradskih službi u uspješnom održavanju festivala: “Održavanje ovakvog spektakla kojeg pohode deseci tisuća ljudi sa svih strana svijeta veliki je izazov kako organizatorima, tako i djelatnicima brojnih službi koje skrbe za sigurnost, zdravlje, čistoću i transport, međutim uvjeren sam da će svi iskazati visoku razinu profesionalnosti te da će i ovaj put iz Splita i s Poljuda u svijet biti odaslane slike koje će napraviti dobru promidžbu našega grada. Vjerujem i da će građani iskazati tradicionalnu gostoljubivost i strpljenje tijekom trajanja festivala tim više što su mnogi shvatili kolika je i za grad i za njih osobno ekonomska korist od održavanja ovakvog događaja u Splitu. Split s veseljem čeka ovu manifestaciju, a ja svima želim dobrodošlicu.”
 
alt
 
Upravo je kontinuirana podrška gradskih vlasti i partnera festivala uvelike pridonijela uspjehu festivala Ultra Europe, a da su zajedničke napore prepoznali obožavatelji diljem svijeta, potvrđuju rezultati prodaje ulaznica.  Komentirao je to i Joe Bašić, direktor tvrtke Adria MM Produkcija: “Izuzetno sam ponosan što mogu potvrditi da je festival Ultra Europe, sukladno rezultatima i podacima o gospodarskom i turističkom prometu te broju posjetitelja, najveće međunarodno događanje u povijesti Hrvatske. Ovaj nam je izuzetan uspjeh bio nagrada, ali i velika obveza prema obožavateljima, kojima smo obećali još veće i impresivnije izdanje ove godine, a činjenica da interes dolazi iz još više zemalja svijeta ukazuje na to da su obožavatelji prepoznali naše napore da im osiguramo još bolje festivalsko izdanje. Festival Ultra Europe nije samo glazbeno događanje; to je jedinstveno iskustvo koje posjetiteljima, osim uživanja u glazbi trenutno najpopularnijih DJ-a svijeta, pruža i mogućnost otkrivanja hrvatske obale i Jadranskog mora kao vrhunske turističke destinacije, koje je ujedno i savršena kulisa za najsuvremeniju produkciju koja prati festival.
 
Novost ovogodišnjeg izdanja je i beskontaktno plaćanje.  Dnevne i festivalske ulaznice dostupne su na www.ultraeurope.com, po cijeni od 985 kuna (129 EUR).  Sve servisne informacije, listu najčešće postavljanih pitanja i odgovora, kao i sve novosti o festivalu, mogu se ovdje, službenoj Facebook stranici festivala te Twitter profilu
 
boogaloo web
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem