Drugo ljeto ljubavi i britanska acid revolucija!
Prvo amorozno ljeto bilo je pogonjeno golim stopalima, dugim kosama i slobodnim libidinalnim željama jednako slobodne generacije potomaka cvijeća gdje se 100 000 hippiea okupilo u Height Asburyju, no njegov redno brojni nasljednik premjestio je svoje pogonsko gorivo u kiselu elektroniku.
Bila su to ljeta od '87 do '89 kada je Veliku Britaniju oblio val nove glazbene revolucije i kada se acid house uspeo u središte mladenačke kulture donoseći sa sobom ecstasy i lomeći rigidne socijalne strukture u potrazi za mjestom inkluzije u kojemu tvoj izgled, seksualna orijentacija ili društveni status postaju sasvim nevažni faktori.
Mediji su odigrali ključnu ulogu u marginalizaciji ove nove kulture, simultano i šireći njen utjecaj. Senzacionalizam je redovnim naslovima osuđivao sve one koji se nisu uklapali u kalup odijela, visokoplaćenih poslova i juppiea koji teže postati produktivni sluge ekonomskog aparata. S druge strane u podzemlju rađala su se žarišta poput Haciende i Shooma, a otvoreni lokaliteti postajali su okupljališta novih ravera.
Hacienda je otvorila vrata u svibnju '82. i neslućeno se našla u centru zbivanja kao prvi britanski klub koji je objeručke prihvatio acid house glazbu i gdje su legende pulteva DJ-i Mike Pickering i Little Martin svakoga petka postavljali esencijalne "Nude" partyje. Ecstasy stupa na scenu ubrzo nakon i estetika u gužvi se mijenja sa sve više vrećaste, neonski bojene odjeće koja vrišti s plesača s rukama visoko u zraku Manchester još nikada nije vidio nešto ovakvo i proširilo se kao zaraza i polaritetna razlika mainstream kulturi. No kako su godine prolazile zbog s drogom povezane smrti, nekoliko pucnjava i lošeg vođenja financija, Hacienda je zatvorena 1997, da bi je 2002. otkupio Crosby Homes i na tome mjestu izgradio stanove. Kako svemir voli ironiju, ova instanca toliko suprotna inicijalnoj ideji Haciende ipak je zadržala originalno ime.
Shoom je zaista bio shoomasto mjesto na kojem se na londonskim ulicama rasplamsala ibiška glazbena iskra. Priča kaže kako je poker klub DJ-a i onih s piratskih radio stanica, sačinjen od Nickyja Hollowaya, Paula Oakenfolda, Dannyja Ramplinga i Johnnyja Walkera, proveo tjedan na Ibizi kako bi posjetili Trevora Funga i Iana St. Paula i put ih je odveo do Amnesije koju je vodio DJ Alfredo. Sasvim novi zvuk usadio se u četvorku i jednom čuto ne može biti odčuto, pa se nova estetika tako seli i na domaće britanske floorove kao posljednja puzla ljeta ljubavi sveska drugog poznatijeg i kao "Kako je Europa dobila raveove?". Eto, upravo ovako.