Skip to main content
  • 20.09.2023.

Elektronička glazba doživljava -eksploziju- na društvenim mrežama

Završetkom ovogodišnjeg International Music Summita, platforma za biznis, kulturu i edukaciju na polju elektroničke glazbe, objavljeno je opsežno istraživanje o stanju industrije o kojem su već pisali u više navrata

Piše: 


Elektronička glazba doživljava “eksploziju” na društvenim mrežama u kontekstu praćenosti. Na raznim društvenim mrežama, brojni ljubitelji elektroničke glazbe se okupljaju, a primjerice na TikToku ih ima 19% više nego ljubitelja hip-hopa i na taj način ubrzavaju rast elektroničke glazbe na toj platformi za 10 puta.

Iako, elektronička glazba postiže značajan rast, hip-hop i dalje ima blagu prednost u ukupnim brojkama, bilo to po pitanju praćenosti, kao i broja slušanja na streaming platformama.
 


*Klikni ovdje za fotografiju veće rezolucije
 

IMS-ovo istraživanje je također otkrilo kako su ljubitelji elektroničke glazbe “super fanovi” jer primjerice u prosjeku slušaju gotovo 10 sati glazbe tjedno, a uz to su involvirani u još nekoliko segmenata streaming platformi.
 


*Klikni ovdje za fotografiju veće rezolucije
 

Primjerice slušatelji elektroničke glazbe, njih 49% slušatelja radi svoje playliste, 37% odabire već složene playliste drugih korisnika, 20% njih kupuje glazbu, a 16% podržava umjetnike kupnjom njihovih odjevnih predmeta. Ove brojke su osjetno veće od bilo kojih drugih skupina slušatelja. Zanimljivo, čak 73% fanova elektroničke glazbe koristi YouTube za “gledanje”, a ne slušanje elektroničke glazbe, referencirajući se na praćenje setova svojih najdražih DJ-eva.

Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano