Skip to main content
  • 11.12.2023.

Evo što kažu Luton, Lag, Minimalist, Vrh i drugi DJ-evi o ideji Endorphin festivala

Na slavljeničkom Endorphin festivalu okupili smo brojne hrvatske i regionalne DJ-eve koji su donijelu svi raskoš elektroničke glazbe, kako bi zaplesali na tri floora zagrebačkog Boogalooa i proslavili 22 godine rada Klubske Scene te predstavili novu mobilno prijateljsku web stranicu.

Piše: 

Endorphin festival je inspiriran “hormonima sreće”, a za njihovo lučenje i euforično iskustvo koje je uslijedilo kroz glazbu i ples se pobrinulo 37 hrvatskih i regionalnih DJ-eva koji su se našli za pultom zagrebačkog Boogalooa.

Ples na tri floora, nazvanima po “hormonima sreće”, dopaminu, oksitocinu i serotoninu je u jednu večer spojilo techno, goa/psy trance, house i drum ‘n’ bass glazbu, na sveopće oduševljenje partijanera, ali i samih DJ-eva koji su nastupili na Endorphin festivalu.

B Kao Borna je s kolegom flowmoom otvorio Serotonin floor, a ideju festivala komentira: “Mislim da je Endorphin festival nešto što bi se češće trebalo dešavati jer vjerujem da svi imamo dobre prijatelje koji ne slušaju istu muziku, kao i mi sami, ali i dalje možemo izać van i skupa se dobro provesti. Stvarno se nadam da će se češće ponoviti jer sam siguran da će više zbližiti glazbenu scenu i stvoriti mnoga prijateljstva!”

U nastavku večeri za DJ pultom na Serotonin flooru se našao i prekaljeni Vrh koji je istaknuo “Veliki sam fan raznolikosti i sviđa mi se svaka ideja gdje se miješaju žanrovi u jedan event. Mislim da je to najbolji način da ljudi čuju muziku koju nisu čuli, možda im se svidi, možda ne, al’ bitno je to da ljudi imaju priliku istražit i čuti nešto drugačije.” Sličnu konstataciju dijeli još jedan d’n’b teškaš Minimalist koji poručuje “Za svakog po nešto, a ekipa na ovakvim eventovima uvijek “kruza” po floorovima, tako da čuje i nešto što inače ne sluša. Velika podrška!”

Slavljenički Endorphin festival nije bio prilika samo za partijanere da se čuju glazbu koju dosad možda nisu slušali, već i za same DJ-eve da se umreže. Animula koji se našao za pultom Oksitocin floora komentira “Endorphin je bio odlična prilika da se povežemo s drugim DJ-evima, da se dobije inspiracija za nove i drugačije stvari. Naravno, dobro smo se i zabavili”. Slično mišljenje dijeli i njegov kolega za pultom Jerpa “Mislim da je to nevjerojatan projekt, koji je došao u pravo vrijeme. Klupska kultura može samo rasti i napredovati, ako lokalna elektronička scena raste i napreduje, a događaj ovakvog opsega velika je podrška lokalnim ekipama i umjetnicima. Imamo puno sjajnih umjetnika i producenata u regiji, a Endorphin je projekt koji je sve to povezao na jedno mjesto gdje se smo se sastali i razgovarali o idejama…”

Da je ovakvih događaja potrebno što više smatra Luton koji je također zasvirao na Oksitocin flooru: “Bilo mi je zadovoljstvo biti jedan od predstavnika iz Srbije. Ideja je sjajna i mislim da nam treba toga što višeda se spajamo, dijelimo iskustva i muziku!”

Na Dopamin flooru je svirao Commissar Lag kojeg smo mogli uhvatiti kako ide po floorovima i istražuje: “Svidjela mi se lepeza ponude, trčao sam s jednog stagea na drugi.”

Iskusni Richma, koji je također zasvirao na Dopamin flooru, nam otkriva kako je već vrtio na događajima s više žanrova, ali da mu je uvijek iznova zanimljivo iskustvo: “Koncept mi se jako sviđa. Moram priznati da je bilo zanimljivo iskustvo, pogotovo kad skužiš da na tvoj izbor glazbe plešu ljudi i koji nisu ‘trenseri’”.

Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano