IMS istražuje: Elektronička glazba je u uzlaznoj putanji
Značajan je rast tržišta elektroničke glazbe u sektorima gdje nisu uključeni festivali i klubovi, piše u IMS istraživanju za 2020.
Postoji mnogo različitih znakova koji kažu da je elektronička glazba u uzlaznoj putanji. IMS analitičari su razgovarali s nizom ljudi koji vide rast elektroničke glazbe kako bi bolje razumjeli što se sprema:
Photo by Nicole De Khors from Burst
Beatport raste snažno
Zabilježili su rast od 33% premda je tržište downloada palo za 16%. To je znak da elektronička glazba započinje svoju slijedeću fazu rasta
Ulaganje u sadržaj
Warner je primjerice kupio katalog Davida Guette u vrijednosti 100 miljuna dolara
Marketing
Veliki igrači ulažu u specijaliste za A&R u elektroničkoj glazbi; ulaganje u marketing, strategije, analitike. IMS smatra da je poznavanje kulture elektroničke glazbe izuzetno bitno u ovom sektoru, a nijanse su izuzetno bitne
Moda
Modni brendovi se više povezuju za elektroničkom glazbom kroz evente, reklamne kampanje, modne linije po mjeri: Louis Vuitton u suradnji s Benji B i Virgil Abloh; Richie Hawtin i Prada; Peggy Gou i Farfetch; Ela Minus i Chanel.
Putovanja
Kustoska putovanja su eksplodirala u glazbenoj industriji zahvaljujući Pollenu, britanskoj tvrtki koja nudi iskustva sa vodećim DJ-ima i brendovima
Edukacija
Edukacija kroz "masterclassove" postala je novi izvor prihoda od streamova za mnoge DJe i producente. Platforme kao što su MasterClass (Deadmau5; Armin Van Buuren); Aulart (Kittin, Chris Liebing); Monthly (Kygo); Future DJs (Jaguar), kao i umjetnici koji su stvorili sami svoje platforme (Anna & Wehbba).
Chillanje
Wellness / Akustična ambijentalna glazba eksplodirala je putem streaming platformi poput Spotifya i umjetnici poput East Foresta; aplikacije za wellness glazbu kao što su Endel, Calm i Headspace