Skip to main content
  • 3.06.2020.

Istraživanje Festicketa o budućnosti festivalske industrije

Budući da je preko trećine svijeta u nekoj vrsti izolacije zbog epidemije koronavirusa, industrija zabave odnosno koncerti i festivali doživjeli su ogroman udarac. Ali što će biti nakon ukidanja izolacije?

Piše: 


Festicket je anketirao preko 110 tisuća posjetitelja festivala iz Velike Britanije, Francuske, Njemačke i Nizozemske kako bi pokušali saznati koliko će se ugodno osjećati i kakvi su im planovi u vezi odlaska na festivale i koncerte u narednom periodu.


Klikni ovdje za uvećanu fotografiju

Kao što je sažeto u infografici anketa je pokazala da će se 82% ljubitelja glazbe osjećati sigurno i posjetiti svoje omiljene festivale u razdoblju od jednog do šest mjeseci nakon ukidanja izolacije. Unutar te skupine njih 66% bi se osjećalo dovoljno sigurnima da prisustvuju nekom festivalu u razdoblju od jednog do 3 mjeseca, dok bi 30% bilo vrlo sretno da idu na festivale odmah nakon ukidanja izolacije.

Razumljivo, dnevni festivali nalaze se na vrhu liste događaja na koje će se posjetitelji rado vratiti kad se ukine izolacija međutim, nešto manje od 70% reklo je da će rado otići na vikend festival. Nadalje, 59,5% ljudi izjavilo je da će se osjećati samouvjereno na domaćim i međunarodnim glazbenim događajima sljedeće godine.


Klikni ovdje za uvećanu fotografiju

Kada je riječ o rezervacijama za 2021. godinu, čini se da je većina posjetitelja festivala uvjerena da sezona 2021. godine neće utjecati na njih, a više od 75% kaže da će se osjećati sigurnim kupiti ulaznice za sljedeću godinu u naredna dva mjeseca.

Slično tome, posjetitelji festivala vjeruju da će i dalje trošiti veliki novac na svoja buduća festivalska putovanja, 34% kaže da će potrošiti između 250 i 500 eura, dok je još 24% reklo da će potrošiti više od 500 eura.


Klikni ovdje za uvećanu fotografiju

No, posjetitelji festivala očekuju da će festivali uvesti niz dodatnih mjera kad se vrate, uključujući priopćavanje zdravstvenih i sigurnosnih mjera unaprijed, postavljanje stanica za dezinfekciju ruku, rad sa smanjenim kapacitetom i besplatno otkazivanje kupljenih ulaznica.


Klikni ovdje za uvećanu fotografiju

Preko 82% posjetitelja festivala izjavilo je da će besplatno otkazivanje biti ključno pitanje pri rezervaciji ulaznica za buduće događaje. Festicket vjeruje da će ovo biti vitalna komponenta u oporavku industrije . Inicijativa FlexTicketa, koja posjetiteljima festivala daje da bez razmišljanja i bez razloga otkažu ulaznice bez naknade..


Klikni ovdje za uvećanu fotografiju

U međuvremenu dok mnogi gledaju prijenose uživo, a preko 60% ispitanih reklo je da ih je gledalo tijekom izolacije. Daljnjih 58% reklo je da bi rado platilo gledati prijenos uživo bilo uobičajenom ulaznicom bilo donacijom. To je trend koji Festicket vidi kontinuirano i onaj kojem se želi prilagoditi pokretanjem svoje live streaming platforme Festicket Live.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem