Skip to main content
  • 6.12.2020.

Istraživanje: Glazbeni turist na Ibizi troši više od prosječne obitelji na odmoru

Nastavljamo sa objavljivanjem najinteresantnijih podataka iz brošure IMS Ibiza – izvještaj iz elektroničke glazbene industrije 2019.

Piše: 


Lost Frequencies su 2019. nastupili na 49 festivala u 21 zemlji svijeta što je najviše u usporedbi sa bilo kojim DJ-em na planeti ili live actom; Charlotte de Witte je nastupila na 39 festivala , dok je primjerice 2018. nastupila na 24 festivala.

Porast bilježe i Dimitri Vegas & Like Mike koji su 2019. nastupali na 30 festivala, godinu prije na 22. Amelie Lens je imala podjednak angažman u 2019. (28) i 2018. (27), dok su za Martin Garrixa dostupni samo podaci iz 2019. (26 festivala). Ovo su ujedno i petorka najtraženijih DJ-a za 2019.g. na festivalima diljem svijeta prema podacima koje je prikupio IMS-ov analitičar Watson, s tim da je važno spomenuti kako se jedina Amelie Lens našla u Top 5 dvije godine zaredom.

Izvor: Festicket ‘Festival Heroes’

IBIZA

Na Ibizi su clubberi potrošli oko 260 miljuna eura u 2019.g., što je donijelo oko pola miljarde prihoda ekonomiji Ibize. Prodano je oko 2 miljuna ulaznica u noćnim klubovima, a to je značilo oko 80 miljuna eura prihoda. Od prodaje pića prihod je iznosio oko 67 miljuna eura, a od VIP usluga 9 miljuna.

Glazbeni turist na Ibizi potrošio je dva puta više novaca nego prosječna obitelj na ljetovanju

Izvor: Ibiza websites, Ibiza Leisure Association report, industry press, IMS Analysis

SOUNDCLOUD

Prihodi Soundclouda konstantno rastu još od 2015. kada su imali 50 miljuna dolara prihoda, a krajem 2019. ostvarili su 184 miljuna prihoda

BEATPORT

Beatport je nastavio rasti od travnja 2019. do travnja 2020. što je rezultiralo sa 22% više novih pretplatnika, 12% više novih kupaca i 7% više prodanih traka. Od 2004. do travnja 2020. ostvarili su prihod od 300 miljuna dolara.

VRIJEDNOST ČITAVE INDUSTRIJE

Prije pojave Covida 19 elektronička glazbena industrija je vrijedila 7.3 miljardi dolara, što je lagani pad u odnosu na 2016.g. (7,4 miljarde, ali rast u odnosu na prethodnu 2018. (7,2 miljardi)

boogaloo web
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem