Skip to main content
  • 13.10.2019.

Istraživanje: Ženskim DJ-ima raste popularnost brzinom svjetlosti

U trećem svesku pregleda kroz IMS Ibiza istraživanje globalne elektroničke industrije za 2018.g. donosimo informacije vezane oko društvenih mreža i TV oglašavanja.

Piše: 


1. Nina Kraviz, Amelie Lens i Charlotte de Witte su posljednjih godinu dana imale ogroman porast broja fanova na svojim društvenim mrežama Instagramu, Youtube i Spotifyu. Među njih troje najveći rast broja fanova imala je Charlotte de Witte.

Ovaj podatak govori da im je broj korisnika rastao puno brže nego petorici DJ-a sa najvećim brojem fanova – Marshmello, David Guetta, Alan Walker, Calvin Harris, Skrillex.

AMELIE LENS

2. Amelie Lens je 2018. udvostručila broj fanova na svim društvenim mrežama u odnosu na godinu ranije. Nakon nastupa na 25 godina Time Warpa imala je četverostruki porast fanova na dnevnoj bazi.

TV OGLAŠAVANJE

3. Vodeći svjetski brendovi potpisuju ugovore sa poznatim ženskim DJ-ima koje im sudjeluju ekonomsko-propagandnim kampanjama. Peggy Gou je tako reklamirala Porsche; Eli & Fur su radile u kampanji za tvrtku Kayak; Alison Wonderland je sudjelovala u Super Bowl kampanji za novu mobilnu aplikaciju.

Istraživanje: Techno je najprodavaniji žanr posljednje četiri godine

Veliko istraživanje: Elektronička glazba treći je najslušaniji žanr na svijetu

boogaloo web
dobar house mobile
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem