Novi val: Loveroom – humanitarna house revolucija u Zadru
Loveroom nije samo još jedan event na zadarskoj sceni, već jedinstven projekt rođen iz ljubavi prema glazbi i želje za inovacijom
Idejni začetnik, Karlo Knežević osmislio je koncept koji spaja house glazbu, kreativni marketing i humanitarni karakter.
House glazba kao izazov i inspiracija
Loveroom se posvetio promociji house glazbe kroz prepoznatljive vokalne dionice i remikse regionalnih producenata poput Benjamina Milića, Foxa i Recha. S ciljem približavanja ovog žanra široj publici, projekt je predstavljen inovativnim marketingom – DJ-evi su nosili miksetu u obliku srca i obilazili popularne gradske lokacije intrigirajući prolaznike.
Prijateljima i stalnim gostima Caffe Bara Kult podijeljeni su CD-evi s njihovim imenima, čime je stvoren osjećaj pripadnosti. Prvi event bio je posvećen zadarskom azilu za napuštene životinje, pri čemu je sav prihod od ulaznica doniran u plemenite svrhe.
Vizualni identitet projekta kombinira retro vibe Zadra i retro clubbing kulturu stvarajući osjećaj pripadnosti i prihvaćanja
Loveroom 2: Valentinovo s misijom
Nakon uspjeha prvog eventa, Loveroom 2 održat će se 14. veljače, a sav prihod od ulaznica bit će doniran djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi za nabavu sportskih rekvizita. Večer će otvoriti mladi DJ-evi, dok će glavnu atmosferu stvoriti zadarski DJ Adam Pegla, uz ekskluzivnu playlistu.
Budućnost Loverooma
Loveroom ima ambiciozne planove – organizacija house partyja, (s primarno ex-Yu i domaćim obradama na različitim inovativnim lokacijama u Zadru) lansiranje mercha te izgradnja prepoznatljivog brenda koji promiče prihvaćanje, slobodu plesa i glazbenu autentičnost.
Projekt već dobiva podršku izvan Zadra, a ciljevi su postavljeni visoko – stvaranje prepoznatljivog brenda na hrvatskoj sceni i povezivanje svih ljubitelja house glazbe.