Skip to main content
  • 27.12.2022.

Ovih 10 hrvatskih producenata se najviše sluša na Youtubeu

Poznati su nam najslušaniji hrvatski producenti na Spotifyju, SoundCloudu i Shazamu, a s istraživanjem statistika i brojki vezanih uz hrvatske producente nastavljamo preko platforme za analitiku Viberate

Piše: 

Uz glazbene streaming platforme,YouTube je glavna platforma za preslušavanje digitalne glazbe. Tko se sve krije među najslušanijim hrvatskim producentima u 2022. donosimo u nastavku.


Photo by Nicole De Khors from Burst

Apsolutni pobjednik, prema slušanosti na YouTubeu koja se otkriva brojem pregleda je Lost Sky. Glazba hrvatskog dubstep, trap i future house producenta poslušana je 126.9 milijuna puta. Osim što predvodi hrvatske top ljestvice, zapažene rezultate ostvaruje i među svjetskim licima gdje se nalazi između imena kao što su Marshmello, Skrillex, Major Lazer, Dillon Francis i slični.

Imena koja smo zatekli u vrhu hrvatskihnajslušanijih producenata na Spotifyju, nalaze se i u vrhu YouTubea. Matrodi pripada još jedno “srebro” s 4.7 milijuna pregleda. O Matrodinim uspjesima u 2022. smo već pisali, a vrijedi podsjetiti kako je dobio nagradu Ambasador u kategoriji Ambasador Hrvatske u svijetu.

1.4 milijuna pregleda na YouTubeu broji San Pacho, koji prati glazbene korake Matrode. Njegov tech house zvuk žari i pali Sjevernom Amerikom, a trenutno se priprema za novu turneju Kanadom, Sjedinjenim Američkim Državama i Meksikom.

Ostatak Top 10 ljestvice najslušanijih hrvatskih producenata na YouTubeu je:

4. Dallerium s 813.7 tisuća pregleda

5. Egoless s 780 tisuća pregleda

6. Damon Empero s 509 tisuća pregleda

7. Vanillaz s 437.9 tisuća pregleda

8. Shortwire s 192.1 tisuća pregleda

9. Kiso s 166.6 tisuća pregleda

10. TWIIG s 139.6 tisuća pregleda

Među ostalim producentima, još samo The Monk By The Sea prelazi brojku od 100 tisuća pregleda, a njega prate imena kao Marwollo, Yakka, Adoo, Phyter, Parrket, Arien, Petar Dundov, Blacksoul, RADIOLOGY i drugi.

boogaloo web
dobar house mobile
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem