Skip to main content
  • 28.02.2017.

Rivali u borbi za Zrće sklopili pakt

Za koncesiju na pomorskom dobru plaže Zrće vodi se mrtva utrka između dvije zajednice ponuditelja, Cocomo i Black Sheep, koje su na natječaju Ličko-senjske županije ponudile jednak iznos koncesijske naknade.

Piše: 


Ova tržišna bitka će biti dugotrajna i žestoka, jer se radi o jakim igračima. Kako neslužbeno doznaje Poslovni dnevnik, iza konzorcija Cocomo tako se, uz istoimenog lokalnog ugostitelja kriju zaštitarska tvrtka Josipa Klemma, Klemm Security, građevinska tvrtka Kamgrad te Feroterm, dok se u Black Sheepu uz vlasnike klubova na Zrću nalazi koncern Agrokor kroz svoje tvrtke Roto-promet i Velpro. Konzorciji Isla Nova i Hostel Zrće navodno su ponudili znatno niže iznose od prva dva konzorcija. Iako u Ličko senjskoj županiji još ne žele otkrivati detalje ponuda, koje su složene i tek se razmatraju, neslužbeno doznajemo da su Black Sheep i Cocomo ponudiili jednak iznos naknade, no naravno različite projekte i planove daljnjeg ulaganja.

Vlasnici klubova na Zrću pristali su bez borbe prepustiti koncesiju na pomorskom dobru Zrća svojim rivalima, konzorciju Cocomo novaljskog ugostitelja Josipa Šonje i partnera, ako se pokaže da je Šonje dao bolju ponudu na natječaju Ličko senjske županije.

Kako doznaje Poslovni dnevnik, rezultat je to žustrih pregovora između dva konkurenta koji su se vodili posljednjih tjedan dana, da bi se konačno postigao sporazum: vlasnici klubova na Zrću, okupljeni u konzorcij Black Sheep s Agrokorovim Roto dynamic i Velprom, neće se žaliti na rezultate natječaja ako Županija ponudu Cocoma proglasi najboljom, a konzorcij Cocomo neće na plaži graditi nove klubove koji bi bili konkurencija postojećima, već dodatne sportske i zabavne sadržaje te restorane. Umjesto rata, poduzetnici koji ionako već godinama surađuju na istoj destinaciji, izabrali su nastavak suradnje koja će dodatno podići konkurentnost Zrća i Paga, kazao nam je Josip Šonje koji tvrdi da je njegova ponuda najbolja.

Ponude se ocijenjuju prema ukupno sedam kriterija, od visine koncesije do predviđenih ulaganja i novootvorenih radnih mjesta, prethodnih iskustava i boniteta samih ponuditelja. Odluku o koncesionaru u Županiji najavljuju za ožujak na sjednici skupštine. Početna cijena koncesije na 20 godina bila je 65,5 milijuna kuna (fiksni i varijabilni dio). Kako se neslužbeno doznaje, Black Sheep ponudio je na natječaju oko milijun kuna godišnje fiksne naknade za koncesiju plus 3 posto godišnjeg prometa u varijabilnom dijelu, te ulaganja u iznosu od 80 milijuna kuna kroz 20 godina.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem