Skip to main content
  • 22.08.2019.

Serijal fotografija iz Hartere kao križišta glazbe u Rijeci i regiji

Ime Hartera toliko je nakrcano značenjem da svakome tko je ikada imao priliku izguliti džonove pod njenim okriljem pomalo zaigra srce.

Piše: 


Sjećanja na fenomenalne provode na odličnoj lokaciji preplave svijest i teleportiraju plesače unazad. No, kako se od sjećanja ne živi već volimo stvarati i nove priče, tako se srce Hartere iznova raširilo i još jednom kuca kao križište glazbe, konceptualne umjetnosti i generalnog slavljenja života, pa pogledajte nove fotografije koje je uoči elektroničkog povratka u ex tvornicu napravila Tanja Kanazir.

U prostoru Hartera tvornice jedno se vrijeme proizvodio papir na kojem si mogao tiskati letke za svoj party, i kasnije je ona postala dom događajima poput festivala Hartera, Republika, zatim brojnim kolektivima kao što su Oddvod, Balkan, Flying Donkeys, Innerspace

2015. prostor Hartere se urušio i istoimeni festival morao se prebaciti na drugu lokaciju, a gradonačelnik Obersnel najavio je hitnu sanaciju.

24.08. Rijeka EPK označava povratak u Harteru

Ciklus Furioza Rijeke 2020 – Europske prijestolnica kulture udružuje snage s klubom Crkva kako bi upotpunili moćni HARTERA REVISITED program. Publika će se i ove godine na iznimnoj riječkoj lokaciji industrijske baštinetvornici Hartera – rasplesati na dva floora na kojima će se izmjeniti devet DJ-ki i DJ-eva. Treći “chill” floor preuzet će kino Katarina sa svojom selekcijom filmova.

Line up:
DR. RUBINSTEIN (Berlin)
ELENA COLOMBI (NTS)
JOMA MAJA (BIH)
BRONSKI
MARKO VUKOVIC
IGORRITZA
LIFE4FUNK
BOO DALE
KASJA

Ulaznice na Eventimu
pretprodaja: 60kn
na ulazu: 80kn

Kupnjom ulaznice za Hartera Revisited party ostvarujete 15 % popusta na smještaj u Botelu Marina

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano