Skip to main content
  • 30.12.2018.

Sve što niste znali o Klubskoj sceni i njenom djelovanju

U ovom članku saznat ćete više o portalu koji vas uveseljava ili promovira već 17 godina, a na pragu 18. donosimo i tko nas čita i zašto, te čemu cijela ova priča.

Piše: 


Klubskascena.hr je portal elektroničke plesne glazbe i klupske kulture. Promovira festivale, klubove, partye, lifestyle brand-ove i DJ-e, te organizira vlastite partije ili godišnjice; partije sa ciljem osvjetljavanja novih mladih snaga i lokalne scene, osmišljava nove formate poput dodjele nagrada Ambasador; edukativne platforme Jezgra; Novi val, izložbe; emitira radijske emisije s ciljem poticanja hrvatskog glazbenog stvaralaštva.

2018. smo zabilježili:
1400 dnevnih posjetitelja i preko 780 tisuća impresija.

Osvježava se dnevno sa aktualnim vijestima, fotogalerijama; stručnim člancima, koje pišu renomirani autori – domaći i regionalni glazbenici (DJ-i i producenti). Tijekom 17 godina, kvalitetnim informacijama i člancima stranica je osigurala povjerenje čitatelja i postala jedno od najposjećenijih elektroničkih odredišta na kojoj će čitatelji potražiti vijesti iz noćnog života, zabave, kulture i životnog stila.

Klubsku scenu čita:
68% posjetitelja iz Zagreba
16% dolazi iz Dalmacije
8% iz Istre i Kvarnera
4% iz Slavonije i Baranje
4% iz regije (Srbija, Slovenija i Bosna i Hercegovina)

Jedan je od ključnih medija za održavanje vitalnosti naše scene koja je imala amplitude tj. uspone i padove od 2001. do danas, no KS koja je nastala na temeljima entuzijazma nikada nije susprezala pod utjecajem ovih ili onih jer je stvorena sa zdravim osnovama i dugoročnim planovima.

KS najviše čitaju žene i to njih 56%, dok stranicu otvara 44% muškaraca

Mediji poput ovoga žive od marketinga odnosno oglašavanja i promocije klubova, festivala, brendova, DJ-a a veći dio ostvarenih prihoda ide u troškove redakcije i razvijanje projekata koji su ključni za daljnji razvoj scene, a ima i drugi važan benefit, a to je da utječe na svijest o elektroničkoj glazbi.

Tako je za 10. rođendan nastao potpuno novi dizajn, rebranding i vizualni identitet stranice te party na kojem je sviralo preko 35 DJa na 4 floora, a za 15. rođendan Takeover turneja u 9 gradova; 2 izložbe u Zagrebu i Splitu; edukativna predavanja Jezgra u srcu Zagreba; tribina za osnivanje DJ udruge i dodjela nagrada Ambasador, te gostovanjem Ricarda Villalobosa u suradnji sa Sonusom.

Ove 2018. godine poveli smo našu party scenu na predstavljanje u Pariz, te pokrenul projekt Novi val za mlade i neafirmirane DJe, te obilježili Svjetski dan glazbe na trgovima 6 gradova i vratili party scenu u tunel Grič.

U 2019. ćemo obilježiti 18 godina rada na sceni!

Najveći broj posjetitelja jest slijedeće životne dobi:
25-34 godina starosti i oni čine 48%
35-44 čine 24% čitateljia
18-24 kojih oko 10% otvara KS
45-54 prate sa 11%

Zašto je bitno da se oglašavate i promovirate na KS i zašto je KS bitna kao medij?

Sve što uložite u promociju na KS vratit će vam se desetorostruko. To su brojke koje ne možete mjeriti na jednom eventu, već morate uzeti nešto duži period. Kroz takav vid kontinuirane kampanje zamislite koliko će ljudi pročitati članke o vašem projektu pa to pomnožite sa impresijama ostvarenima na društvenim mrežama.

KS ima vrlo jake društvene kanale:
FB 37500+ fanova
IG 3000+ followera
TW 1600+ followera

Svaki od tih pojedinaca može ispričati još četvorici oko sebe i koje su njihove funkcije u stvarnom životu. Određeni dio čitatelja djeluje na nekim pozicijama koje danas, sutra, ili prekosutra mogu biti ključne u odlučivanju za financiranje vaših ili naših projekata, odnosno sad smo došli do bitne spoznaje da bez medija nema ni scene jer samo kroz medije javnost može saznati da scena uopće i postoji.

U 2019. ćemo konačno dobiti mobilnu verziju portala

KS promovira kompletnu hrvatsku i regionalnu elektroničku scenu i sve koji se bave elektronikom, potiče nove mlade umjetnike i kreativce te im osigurava medijski prostor da budu predstavljeni pred širokim auditorijem ljubitelja elektroničke glazbe, a kao medij ima veliki utjecaj na svijest čitatelja o postojanju elektroničkog zvuka i njegovom djelovanju.

Trenutno nas 73% čitatelja prati sa smartphonea, 26% sa računala i 1% sa tableta

Upravo na taj način puno utječe i na regiju prenošenjem informacija o eventima u Hrvatskoj gdje su festivali imali najveću ulogu u zadnjih 7 godina na razvoj kompletne regionalne scene. Da nije bilo KS ne bi danas u nekoj mjeri bilo ni festivala, ni klubova, ni DJ-a, ni financijske potpore institucija mnogim projektima na sceni, a ujedno ni medijske potpore jer se kroz ovakav medij informacije najbrže prenose u onaj dio svijeta koji čine osobe na pozicijama koji čine mass publiku, a KS je kroz svoje objave i ekskluzivne članke baš uspjela doći do tih ljudi koji odlučuju da promjene svoju svijest i elektroničku glazbu počnu shvaćati kao dio globalnog pokreta, a ne kao mikro subkulturnu scenu.

Kruna za 15 godina Klubske Scene – gostovanje Ricarda Villalobosa


Tijekom 2018. objavljena su čak 1093 članka i 74 galerije fotografija

Svi znamo da je šira javnost prije elektroničku glazbu percipirala isključivo kao drogu, a da se to posljednjih 6-7 godina promjenilo i da se sada na nacionalnom nivou i ona gleda kao dio kulture tj. nešto što potiče ekonomiju, turizam i zapošljavanje, a ključnu ulogu u tome imaju mediji.

Najčitanija rubrika u 2018. je KALENDAR

Kroz projekte koji su stvoreni na KS utječe se na medije i institucije u osvjetljavanju svih vaših i naših projekata kao dijela kulturnog nasljeđa RH. Ako pojedinci na sceni misle da će jednom besplatnom najavom profitirati grdno se varaju jer upravo medij koji sada čitate ima redakciju koja pokušava preživiti i stvoriti nove formate koji scenu dižu na jedan veći nivo. Danas party scena nisu samo partiji u klubovima ili festivali već puno različitih formi. Najviše treba raditi na edukaciji publike jer tu smo u deficitu. Na ovom još uvijek malom – mikro tržištu, KS djeluje s ciljem da scenu učini boljom, kvalitetnijom, vidljivijom, odnosno sve se to odnosi i na vaš projekt.

Najviše ste kroz 2018. pratili najave, vijesti, kalendar, festivale, fotogalerije i lifestyle

Ako scena ne podržava medije koji joj čine dobro, nastaju rupe u znanju publike koja postaje nezainteresirana i za odlaske na partije i scena gubi smisao i posjetitelje te nastaju amplitude u njenom razvoju. Zrela scena podržava sve svoje medije, a danas najviše one digitalne zbog brzine prenošenja informacija, a koji otvaraju nove vidike i zajedničkim snagama svi skupa sceni daju jedan novi obol. Važno je da pokrećete radijske emisije koje imaju snažan utjecaj na svijest publike.

Jedan od najčitanijih članaka u rubrici LIFESTYLE
Kako uživati na partyu bez konzumiranja droga

Zato dragi naši kada ulažete u promociju na KS znajte da je to ne samo za dobro vašeg projekta, nego i za dobro ove scene i njen dulji vijek, jer vjerujemo da se svi vi želite ovim baviti cijeli svoj životni vijek što je i naš plan, pa zašto onda ne bismo uredili svoju okolinu da ima glavu i rep, odnosno da funkcionira na način na koji funkcionira i globalna scena. Samo uz uzajamni support i poštovanje scena može napraviti novi korak naprijed u svom razvoju.

Idemo u dobrom smjeru…

Hvala svim sponzorima, festivalima, klubovima i promotorima koji su prepoznali projekt, hvala i Vama dragi čitatelji na podršci!

Želimo Vam sretnu, veselu, zdravu, plesnu i produktivnu 2019. i plovimo dalje…

boogaloo web
dobar house mobile
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem