Skip to main content
  • 1.09.2019.

Veliko istraživanje: Elektronička glazba treći je najslušaniji žanr na svijetu

Od samih početaka konferencija International Music Summit na Ibizi svake godine objavljuje studiju u kojoj istražuje razvoj elektroničke glazbene industrije na globalnom nivou.

Piše: 


Uz obilje zanimljivih predavanja, diskusija, tribina, radionica i partija s ciljem zajedničkog napretka istraživanje provodi analitičar Kevin Watson, strastveni ljubitelj ovog žanra koji dolazi iz Londona. Autor je i studije Dance-onomics koja je izdana 2012. za vrlo snažno i brzorastuće tržište elektroničke glazbe u Nizozemskoj.

No, vratimo se sada IMS Business Reportu koji je izdan prije nešto više od 3 mjeseca, pa pogledajmo u nekoliko epizoda neke zanimljive činjenice i brojke o samoj elektroničkoj glazbi i njenom dosegu u 2018.g.

1. Elektronička glazba treći je najslušaniji žanr na svijetu prema IFPI

Pop glazbu sluša 64%, rock 57%, a elektroničku 32% anketiranih. Istraživanje je napravljeno na uzorku od 19 tisuća ljudi, starosti 16 do 64 godine iz 18 zemalja svijeta. Ako se ove brojke prenesu na broj stanovnika na zemlji, dolazimo do podataka da elektroničku glazbu danas sluša oko 1,5 miljardi ljudi. (izvor: IFPI Music Consumer Insight Report 2018 (survey April-May 2018)

2. Prihodi od glazbene industrije u 2018. bili su u rastu svugdje osim u Europi

Najviše prihoda čak 21% ostvareno je putem digitalne distribucije glazbe, a najveći prihodi ostvareni su u južnoj Americi.

3. Industrija video igrica je 7 puta vrijednija od one glazbene

Ujedno video industrija predstavlja ogromnu priliku za producente i DJ-e koji rade elektroničku glazbu. Npr. za GTA After Hours, kao dodatak originalnoj igrici nudi mogućnost da igrači pokrenu noćni klub u kojem će im svirati rezidenti poput Dixona, Solomuna i Tale of Us. Marshmello je imao virtualni koncert uživo za 10 miljuna igrača u Fortniteu. Deadmau5 je napravio brendirane dizajnerske fotelje za "gamere".

boogaloo web
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem