Vlasnici licence Ultra Europe na sudu. Sudbina festivala neizvjesna!
Prema svemu sudeći Hrvatska će ove godine ostati bez Ultra Europe festivala, a kakve će to konzekvence ostaviti na hrvatski turizam, imidž u svijetu i elektroničku scenu tek ćemo vidjeti.
Naime, danas su u medijima izašle informacije u kojima hrvatski promotor i vlasnik licence "Ultra Europe" (tvrtka Adria MM produkcija, u nastavku kao AMM) tuži vlasnika brenda "Ultra" (tvrtku Worldwide Entertainment Group) zbog prevare. Problemi za organizatore splitske Ultre nastali su već nakon četvrtog izdanja kada im je vlasnik brenda predložio potpisivanje novog petogodišnjeg ugovora koji je za njih financijski bio puno nepovoljniji.
{youtube}Rq_KorKljqw{/youtube}
AMM je pokušao na sastanku sa čelnicima grada Splita, HTZ-a i TZ-a, doći do znatno većih sredstava za organizaciju ovogodišnjeg festivala, tražeći veću potporu u iznosu od 5 do 10 miljuna kuna na što nisu dobili baš pozitivan odgovor.
{youtube}wW9uBeGQRyo{/youtube}
Na društvenim mrežama Ultre mogli ste pročitati razne komentare posjetitelja koji žele znati hoće li biti festivala i zašto nema objave izvođača. Organizator je na svojim promotivnim kanalima radio sve do 20. travnja kada su im Amerikanci ukinuli pristup društvenim mrežama, mailovima, kao i mogućnost javnog obraćanja fanovima i medijima, te su im ukinuta i sva prava promoviranja splitskog Ultra Europe festivala 2017.
{youtube}qKH9DpPNCrM{/youtube}
AMM kao organizator Ultra Europe festivala je u međuvremenu došao do informacija da Amerikanci nemaju nikakva prava nad vlasničkim oznakama u Europi, pogotovo ne u Hrvatskoj, pa su se odlučili podiži tužbu u kojoj terete Ultru za neosnovano bogaćenje, lažno predstavljanje, raskid ugovora, prevaru i protupravnu zapreku u poslovnoj suradnji.
{youtube}ZWZHu3bL21Y{/youtube}
Ovo nije prvi GAF vlasniku brenda "Ultra" jer neslavno je završila i suradnja sa poljskim promotorima SRO na prvom pokušaju dolaska Ultre u Europu 2012.g. Nadamo se da će Hrvatska priča na kraju ipak imati puno ljepši završetak..