Skip to main content
  • 16.03.2014.

15 godina Kontrapunkta

Zagrebački klupski program Kontrapunkt u petak, 21.ožujka slavi svoj 15. rođendan u klubu Sirup.

Piše: 


21.ožujka 1999. godine održao se prvi Kontrapunkt tulum u zagrebačkom Aquariusu. Unutar godine dana, iz tjedne klupske večeri izrastao je festival Kontrapunkt koji tada stavlja Zagreb na internacionalnu mapu klupske zabave.

Glazbeno eklektičan program koji je stilski putovao kako su i godine išle, publici je uvijek donosio svjež deep house, broken beat, future jazz, elektroniku, brazil, beats, bass, alternativan hip hop, a sve s naglaskom na soulful. Kroz 15 godina nastupilo je preko 200 internacionalnih gostiju; DJ-a, glazbenika: Theo Parrish, Gilles Peterson, Carl Craig, Karizma, legendarni Azymuth, The Cinematic Orchestra, Incognito, Jose James.
{youtube}1Uyiz4NZV3o{/youtube}

Prije nekoliko godina program je prestao biti vezan samo za jedno mjesto pa je tako gostovao u drugim gradovima, imao svoju pozornicu na pojedinim festivalima i bio je u radijskom programu.

Priča se i dalje nastavlja i to upravo 21.03. u zagrebačkom Sirupu, klubu koji je savršeno mjesto za live nastup španjolskog dvojca Kyodai s adresom u Berlinu.  Miljenici Laurenta Garniera, Kerri Chandlera, Gillesa Petersona, Jimpstera a koje je publika imala prilike slušati od Panorama bara, Watergatea u Berlinu, Aira u Tokiju, Goe u Madridu ili u londonskom KOKO klubu na Worldwide Awards, po prvi puta će nastupiti u Zagrebu u live varijanti. Osim njih nastupit će Pytzek, polovica hvaljenog labela Burek i domaćin večeri Eddy Ramich.
{youtube}XbXCih61Sj4{/youtube}

Kyodai ( live ) – Berlin
Pytzek
Eddy Ramich

Ulaz: 60 kn

Poklanjamo 1 ulaznicu. U komentaru ispod članka napišite barem 3 gosta koji su svirali na Kontrapunktu do sada. Dobitnika objavljujemo u petak ujutro..

boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano