Skip to main content
  • craig richards
  • 30.01.2013.

Craig Richards i rezidenti u Sirupu

Craig Richards nije poput većine ostalih DJ-a, on se po nečemu odista razlikuje od one većine koja sanja kroz DJ karijeru obići svijet i nastupati na raznim egzotičnim lokacijama.

Naslovna foto

craig richards

Početkom 80-ih plesao je s Larryjem Levanom u Paradise Garageu, a krajem 90-ih bio jedna od ključnih figura u formiranju trendova na britanskoj DJ sceni.

{youtube}ZLzD0yQqt7s{/youtube}

Craig Richards već trinaest godina razvaljuje dancefloor Fabrica svake subote u tandemu s Terry Francisom i koji nerijetko odbija bukinge iz dalekih zemalja. Kaže – ne da mu se, voli London, tu mu žive obitelj i prijatelji, dobro zarađuje i uživa u poslu kojeg radi.

Jednom ili dvaput godišnje odradi neku mini europsku ili američku turneju, no ništa prenaporno – London mu je bio i ostao baza. Festivali mu također nisu napeti, preferira manje klubove i gradsku vibru. Stoga, možemo zaista biti počašćeni što će Zagreb, ovim nastupom 1. veljače 2013. u Sirupu, upasti u kategoriju gradova u kojima je nastupao dvaput (prvi put 2007. u Boogaloo-u).

Craig spada među one sretnike koji su iz prve ruke vidjeli i sudjelovali u nekim događajima koji danas, gotovo da imaju status legendi. Tako se, primjerice, početkom 80-ih često znao naći na plesnom podiju njujorškog Paradise Garagea, dok je glazbu puštao Larry Levan, kojeg i danas ističe kao nekog tko je na njega ostavio vrlo snažan dojam i utjecao na njegovo poimanje glazbe i zabave.

{youtube}mmbfDWefe7E{/youtube}

Studirao je likovnu umjetnost, koja je i danas, osim glazbe, njegovo glavno područje interesa. Dugo je bio uvjeren da će mu to biti i profesija, čak i kad je počeo zarađivati od DJ-inga u nekoj birtiji u centru Londona poznatoj po tome što su se tamo opijali Sex Pistolsi. Zapravo ga je prijateljstvo sa Sashom, a potom i Lee Burridegom nagnalo da se ozbiljnije upusti u DJ vode, iako tvrdi da glazbu koju su puštali nije nitko razumio jer je bila prespora, ''pre-dubby''. Tako je nastao projekt Tyrant iz kojeg je vrlo skoro Sasha napustio, a Craih i Lee uspješno nastavili.

Prvo veliko priznanje bila je ponuda menadžmenta Fabrica za preuzimanje rezidencije subotama. Koliko je uspješan u tom angažmanu govori činjenica da je na toj poziciji i danas, a setovi koje on i Terry Francis tamo odvrte u kombinaciji s gostima koje pozovu predstavljaju, kako kaže, soundtrack kluba. Paralelno s angažmanom u Fabricu nastupa s Lee Burridgeom kao Tyrant, a pokreće i istoimenu etiketu. Autor je i miksa ''Fabric 01'', prvog u seriji danas planetarno popularnog serijala miksanih kompilacija.

U posljednje vrijeme se po prvi put posvetio autorskom radu u studiju, čime ponovno odskače od stereotipa današnje glazbene industrije u kojoj se svi (a posebno DJ-i/producenti) trude biti hiperproduktivni. Craig na tome radi laganim tempom, u tandemu s Howie B-em, a skupa su nedavno izdali i Howiejevu zbirku poezije koju je Craig ilustrirao.

Pored Craiga će nastupiti i Felver te Arszenik.

LIMITIRAN BROJ ULAZNICA OD 250KOM po cijeni od 60kn prije, odnosno 80kn nakon 00h. Mi ekskluzivno samo za vas djelimo dva upada za Craigov nastup u Sirupu ukoliko u nastavku napišete kako će se zvati novi label koji će Craig Richards osnovati i kakvu će glazbu na njemu objavljivati?

REZERVACIJE na [email protected]
NAPOMENA: Rezervacije i nagradne ulaznice vrijede do 01h

Dan nakon, u subotu 02.02.2013. u Sirupu vas dočekuju rezidenti Sergej Snooze i Mimi

Sergej Snooze, u posljednje vrijeme sve aktivniji na produkcijskom planu, sigurno će vam kroz svoj session plasirati nekoliko svojih najnovijih uradaka spremnih za Home Made riznicu, a ni Mimi vas, u pauzama između dva Ekstrakta, sigurno neće razočarati svojim selekcijom…

Ulaz 30kn, Sirup Discounts 23-01.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano