Skip to main content
  • alt
  • 18.06.2015.

Tko je iza pulta na prvom danu Flowa?

Kada ukližeš u flow sve oko tebe se uruši i prestane postojati, potpuno si konzumiran trenutkom, ti si njegov i on je tvoj.

 
Baš zato je koncept festivala koji ne želi biti samo još jedno urlanje iz zvučnika već proširiti festivalsko iskustvo na sva osjetila imenovan upravo ovim pojmom.

alt

 
Kako bi od 26. do 28. lipnja uklizao u ovu elusivnu emociju potpune prisutnosti i zadovoljstva na festivalskoj lokaciji naših susjeda u Ljubljani čeka te toliko lijepih svari da nećeš znati što bi prije, bi li jeo, bi li možda srknuo koje craft pivo, možda prisustvovao Flow Talksu, penjao se po umjetnoj stijeni, gledao video instalacije velikim sanjarskim očima, kupio ponešto iz Pop Up Design Storea… No na sve ovo detaljno baci oko na “7 razloga zašto da skokneš na Flow festival?”
 
Na prvi dan festivala, 26. lipnja, na binu se penju neumorno ritmičko dobri Metronomy, detroitčanin Derrick May, DJ Koze, Kiki i slovenske glazbene snage Aneuria, Ian F. i Symann.
 
Metronomy je četveročlani britanski sastav koji će zvučne valove zasipati kombinacijom elektronike i akustičnih instrumenata u koje će protkati i vokalni elektro pop. S 4 dosadašnja solo albuma i genijalnim live izvedbama ovo je nepropustljivo.
boogaloo nye

alt

 
Derrick May je ime koje nerijetko klizne s usana onih koji naginju detroitskom zvuku. Član revolucionarne trijade Bellevileške trojke. Nakon što je upoznao Saundersona sa 14 poriječkali su se i potukli da bi nakon toga postali najbolji prijatelji i zajedno s još jednim školskim kolegom Juanom Atkinsom krenuli pisati techno povijest.
 
DJ Koze, trenutno stanovnik Hamburga, komercijalni uspjeh postigao je s bendom Fischmob, no ipak ono gdje je najbolji je ipak iza pulta gdje eksperimentira s ambientom i breakbeatom i divljim zvukovnim kolažima koje spaja klamericom svog iskustva i senzibiliteta. House i disco u njegovim rukama postaju nešto sasvim novo. 
 
Kiki je u rodnom Helsinkiju zamijenio klavir i violine hip-hopom i još prije no šro je bio dovoljno star da mu konobar natoči cugu bez da se mršti držao rezidenciju u klubu u svom gradu. Uslijedilo je preseljenje u Hamburg na studij arhitekture gdje sve više kliže u elektroniku i uskoro nakon Marlboro DJ natjecanja dobiva rezidenciju u tri istaknuta berlinska kluba. Od tada nadalje suvereno stabilno korača houseom i technom i svim mutnim prostorima između.

alt

 
Na čelu Gilesku Recordsa i menađer Colours večeri u Klubu K4 nalazi se član kolektiva Jesus Loved You i suradnik Recon Warriors labela, Aneuria. Spaja minimal house i repetitivni techno u koji ubacuje snimke zvukova iz okoline ili pak jazz i etno elemenata.
 
Ian F. dugogodišnji je rezident Ambasade Gavioli koji iskreno smatra da je esencija glazbe emocija, duša i strast. Također djeluje i kao pogonsko gorivo iza Colours Musica i član je Jesus Loved You kolektiva čiji rad počiva ne eksperimentu, improvizaciji i brzim pormjenama.
 
Iza aliasa Symann i Ulix krije se Uroš Klančari a svaki alias udovoljava jednoj elektronike gladnoj strani srca. Symann se fokusira na pozitivnu melankoliju dubljeg detroitskog zvuka s elementima hip-hopa i ambienta. Ovaj onisvač Synaptic kolektiva ujedno je i vlasnik zavidne zbirke vinilki i nepopravljivi lovac na novo i drugačije.
 
Također osjetite se pozvani pod krošnju splitskog Judinog Drveta gdje će u petak, 19. lipnja, za pult na promo partyju zavrtjeti nitko drugi do Felver koji se i sam ugnijezdio na zavidni lineup Flowa. Dođite oko ponoći i dočekajte jutro na podiju!
 
Dakle, to je ekipa za prvu večer no kako karata za nju više nemamo ostala nam je u košarici još jedna za nedjelju, 28. lipnja, pa vam tu i dijelimo navede li nam barem tri imena koja će zasvirati u petak na pozornici Flowa. Provirite u nedjelju oko podne ide li karta baš vama i sretno!
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano