Skip to main content
  • Hvar
  • 15.05.2016.

20. srpnja 1996. dogodio se prvi party na Hvaru

20. srpnja 1996. dok još Gego nije pjevao "For je nama mila majka", Hvaru se desio najveći desant party populacije.

Piše: 

Naslovna foto

Hvar


Island of Hvar – dream of swim, ustoličio je otočku prijestolnicu u party otok. U organizaciji Tatjane Papić tada jako popularni Mario de Bellis, potpomognut warm up-om uvijek odličnog dj Kikija na hvarskoj Venerandi okupio je razigranu dalmatinsku party strukturu.

Atmosfera živopisnih boja i zvukova pod vedrim nebom punim zvijezda, otoku je dao timbar dalmatinske Ibize u što se Hvar mogao pretvoriti da gradski oci daljnjih godina nisu sustavno spriječavali razvoj otoka u tom smjeru. Nastavilo se u zoru na jednom od najboljih pitkih aftera u bogatoj povijesti otočkih i inih zbivanja. Stizalo se brodovima, jahtama, automobilima, motorima, a i pješke u obližnji morski raj Pokonji dol.


Foto: www.visit-hvar.com

Unatoč jakom suncu stotine peglača prepustilo se uživanju u morskom eksterijeru. Zbivanje je netko proglasio elektro Woodstockom 90-tih. Turneja tog facinantnog ljeta nastavila se na otočiću Proizd u korčulanskom arhipelagu na "Liquid Planetu" uz Chris Disa, Felvera, Frajmana i dr, a onda je koncem kolovoza hotel Medenu pokorio belgijski DJ guru Bert Brill iz Natural Born Groovesa.

E da, lijepa i slatka nostalgija ili kako sam nedavno napisao u scenariju jednog kratkog filma, a može se preslikati na partije:' ...o sjajna li su bila obećanja jučerašnjih dana koja su se ipak pretvorila u ne baš veselu stvarnost sadašnjice ali izuzetnih momenata ima i danas pa se njima i te kako treba radovati'.

Izvor: capcap014

Tatjana Papić je 3. lipnja 2016. na našem KS Takeover Knowledge edukativnom programu pričala o prvim partijima koji su se dogodili na splitskoj sceni.

 

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano