Skip to main content
  • 3.04.2023.

Astralis proslavio 25 godina i iz publike izvukao zadnji atom snage

Zagrebačka institucija elektroničke glazbe, vrhunskim je partijem obilježila četvrt stoljeća postojanja!

Piše: 


U petak 31. ožujka u zagrebačkom Bestu, održana je 25. obljetnica Astralisa. Japanska zvijezda Tsuyoshi Suzuki, te domaći izvođači M-Run, Dogma 3000, DJ Yvann, DJ Go Cut i Damir Ludvig, svojim su nastupima tijekom desetosatnog programa zasluženo opravdali status koji je ova klupska večer gradila tijekom protekla dva i pol desetljeća.

Institucija elektroničke glazbe, kako publika još od početka naziva Astralis, odradila je happening o kojem će se pričati godinama. Unatoč prolomu oblaka i olujnom nevremenu, okupljeno mnoštvo iz svih krajeva zemlje i inozemstva, ispunilo je klub dubokim emocijama, nostalgijom i iskrenim duhom rave kulture.

Uz ovacije publike na godišnjici su se mogli čuti nezaobilazni klasici kao što su 'Land of Utopia', 'Sutra Sarma', ‘X-File’, 'Mahadeva' i mnogi drugi isprobani singlovi, koji su u kombinaciji s najnovijom produkcijom stvorili naelektriziranu atmosferu.

Tsuyoshi Suzuki je jedva dočekao početak svog nastupa, a čim je stao pred publiku, klubom se prolomio aplauz euforičnih fanova svih uzrasta.

– Kakva noć! oduševljeno je uzviknuo Tsuyoshi Suzuki i dodao: – Na godišnjici u Bestu me je došao pozdraviti pozamašan broj starih prijatelja. Nadam se da ću se jako brzo ponovno vratiti u Hrvatsku!

Nositelji programa, Damir Ludvig i Goran ‘DJ Go Cut’ Vlajić, tjednima su prije događaja bili gosti emisija na lokalnim televizijama, podcastima, radijskim emisijama, Dnevniku HRT-a, a portali i časopisi najavljivali su godišnjicu za pamćenje. Tako je i bilo!

Nakon četvrt stoljeća, Astralis je i dalje jedan je od najboljih regionalnih klupskih programa svih vremena, koji iz rasplesane publike izvlači i zadnji atom snage.


 

Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano