Skip to main content
  • 27.03.2013.

Avicii varao i razočarao publiku u Miamiu

Ako je suditi po reakcijama koje i nekoliko dana nakon nastupa Aviciia na UMF-u u Miamiu ne jenjavaju, švedski producent i DJ napravio je niz grešaka koje mu publika neće tako lako zaboraviti.

Piše: 


Avicii je sve do petka navečer bio jedan od najpopularnijih komercijalnih DJa na sceni sa obiljem srceparajućih pjesama. Nevolje i negativna energija koja je počela kružiti oko Aviciia započele su već u Australiji krajem veljače kada je zbog želučanih tegoba morao otkazati nastupe na Future Music Festivalu. Potom je otkazao turneju u Indiji kako bi bio spreman za svoj nastup u Miamiu.

Dan prije nastupa u Miamiu na Twitteru je objavio da će na Ultra Music Festivalu predstaviti materijal s novog albuma. Osim što je za vrijeme seta vrtio već "prožvakane" hitove, poigrao se s publikom misleći da će upaliti porcija zvuka sa country prizvukom. U pomoć mu je na stage stigla i pjevač Aloe Blacc, a to je publiku jako razljutilo.
{youtube}-pnoAyd8OYI{/youtube}

boogaloo nye

Avicii je ignorirao publiku i njihova očekivanja, kao i što je njegov set bio dosta iritirajući. 40-tak minuta seta je snimljeno unaprijed, a ostatak su bili pokušaji predstavljanja novog albuma sa zvukom koji je sve samo ne elektronika. Reakcije na njegov set stigle su jutro poslije nastupa. Cijela scena bruji o tome, od DJ-a do publlike na društvenim mrežama pa tako u jednom komentaru na njegovom fan pageu stoji "Find a new career bro you`re finished".

Šveđanin je odlučio pustiti u javnost glas priznavajući da je set bio kontroverzan. Nije želio prevariti publiku sa snimljenim setom, već je želja bila ponuditi nešto drukčiju zabavu od već viđene. Glazba koju je prezentirao kaže da je svojevrstan eksperiment countrya sa eletronikom.Prosudite sami.

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano