Brejchin rođendanski after u Amsterdamu
Samo jedan dan nakon što je 26. studenog proslavio 38. rođendan, Boris Brejcha je nastupio u amsterdamskom klubu Shelter gdje je u gotovo intimnoj atmosferi pred samo 700-injak posjetitelja odsvirao vrhunski set, sadržajno vrlo sličan njegovom drugom po redu setu odsviranom za Cercle u pariškom Grand Palaisu ovog ljeta.
Nakon mnogih festivala i velikih produkcija, slušati Brejchu u tako malom prostoru s tako jakim zvukom bilo je pravo (rođendansko) iznenađenje. Naime, radi se o klubu smještenom potpuno ispod razine tla koji zato nalikuje na preuređeno atomsko sklonište. Izvana ga se može prepoznati jedino po vratima koja kao u nekom crtanom filmu dijagonalno vire iz asfalta podno A'DAM Towera.
U klub se, dakle, ne ulazi, već silazi i to u atmosferu sličnu onoj u koju je sišla i Alisa u poznatoj priči Lewisa Carolla. Crnu i hladnu unutrašnjost kluba razbija nekoliko palmi (!) postavljenih na plesnom podiju, kao i strašno moćan basom nabijen zvuk. Timeoutov vodič ga je opisao kao "So much hertz, it hurts".
Večer je otvorio vrlo mladi Marc Holstage, inače friško pečeni producent s adresom u Amsterdamu i izdanjima za Weiter i Stil For Talent. S obzirom na tek nekoliko godina iskustva u ovom poslu, Marc je svojim trosatnim melodičnim setom uspješno zagrijao rasprodani klub.
Točno u 2 na pozornicu je ušetao Boris, pionir high-tech minimala, majstor power-napova i vlasnik već pozamašne kolekcije gumenih patkica koje su mu društvo pravile na mikseti. Naknadno smo doznali da je dio tog gumenog jata ipak ostao u Beogradu idući dan, gdje je Boris nastupio na Topljenju, zajedno sa cijelom svojom etiketom.
Set je već poslovično otvorila "Redemption", a umjesto planiranih sat i pol, Boris je produljio još pola sata i u nastup ubacio mnoge svoje vruće hitove poput "I Take it Smart", "Angel in the Sky", "Gravity" i "Never Look Back" koje su publici jednako dobro sjele kao nedavno izdana "Happinezz" ili još neizdana "Exit".
Kako je nedavno izjavio za djmag.com, Boris sve svoje pjesme najprije testira u privatnosti svog studija tako što, poput Billyja Idola, pleše sam sa sobom kako bi osigurao groove koji će pokrenuti one najlijenije nožice. Vjerojatno najveća špica uslijedila je na super plesnoj “Shake it Down”. Mahnitost tog trenutka, publike a i Borisa zabilježena je na više uradaka dostupnih na YouTubeu.
Zanimljivo je bilo i to da se pozornica u Shelteru nalazi na istoj razini kao i publika tako da su prvi redovi ljudi stajali praktički nadohvat Borisa – pogledajte galeriju. Set je već standardno zatvorio s "Purple Noise" i njome zazipao večer koja je krcata plesa, zvuka, beata, hitova, dima, znoja i emocija ostala komprimirana unutar ove male podzemne kockice.
Večer je zatvorila Kanađanka Niki Sadeki. S adresom u Vancouveru na scenu se probila svojim popularnim mixevima i podcastom "Allure". Melodičnim i atmosferičnim nastupom zabavljala je preostalu publiku do ranih jutarnjih sati. Nastup u Shelteru spada među posljednje Brejchine nastupe ove godine, budući da mu se bliži itekako zasluženi godišnji odmor.
U 2019. godini Brejcha se ponovno popeo na glavne pozornice mnogih značajnih festivala elektronike, uključujući Tomorrowland i Awakenings. Većinu nastupa rasprodao je daleko unaprijed, a odradio je i američku turneju, snimio dva dokumentarca o životu na turneji, izdao 4 singla za ULTRA Music, izdao četvrtu po redu “obiteljsku” kompilaciju FCKNG SERIOUS – Four Years… te odradio intervju sa Klubskom scenom, kojoj je usput čestitao 18 rođendan!
I to još nije sve! Ovaj petak naćulite uši, jer stiže novi single “Lieblingsmensch”, a iza nove godine i novi album.