Skip to main content
  • 10.09.2023.

CBM konferencija je otvorila temu o sigurnosti, strategijama, umjetnoj inteligenciji…

Tijekom dvodnevnog konferencijskog programa, domaći i inozemni stručnjaci iz industrije otkrili su tajne uspjeha u industriji, nove festivalske tehnologije

Piše: 


Zaključeno je treće izdanje Croatia Beach Music Conferencea koji je pod sloganom “Bringing The Music Together” okupio više desetaka domaćih i stranih stručnjaka koji su odradili 11 panela.

Drugi konferencijski dan otvoren je panelom usmjerenim na sigurnost. Na “Safe & Sound: Evolving Security in the Entertainment and Tourism Industry” sudjelovali su osnivač i direktor Sector2 Goran Košćak, osnivač i direktor DC Tech i Shift Houses Luka Šunjić, generalni menadžer Noa Beach kluba Amar Fočo i direktor osiguranja plaže Zrće Vedran Ikić. Panelisti su rezimirali ovogodišnju sezonu te su otkrili nove trendove u području sigurnosti i načine na koje se mogu unaprijediti u tom području poput sve veće pokrivenosti kamera te potencijalno korištenje dronova.

Generalna menadžerica Charm Musica Sara Gigante, direktorica Balaton Sounda Anna Flora Filutas i koordinator bookinga EXIT-a Igor Vidović su otkrili tajne velikih pozornica kroz “Unraveling Success: Behind the Big Stage Secrets”. Tijekom izlaganja na panelu su zaključili da u budućnosti naglasak treba staviti na cjelokupnom festivalskom iskustvu, a ne samo na glazbi. Važan faktor tom iskustvu treba bit pogođeno trajanje festivala kao i popratni sadržaj na njemu.

Rhythm of Growth: Harmonizing Marketing and Sales Trends in the Music Industry” je okupio direktoricu PRiče Ružicu Popović, direktoricu marketinga Entrio.hr Zrniku Bockovac, CMO u Noa grupi Josipu Žižić Šaban, CMO u Header Digital Marka Barića te vlasnika Elatusa Dejana Bukovića. Panel rasprava se dotaknula ciljanog i personaliziranog oglašavanja, približavanja alata kojeg svakodnevno koriste u svojim poslovima te otkrili kako se prilagoditi trendovima. Važan dio rasprave je bio posvećen i umjetnoj inteligenciji te kako ona može pomoći u svakodnevnom obavljanju poslova.

 

Distribucija glazbe nekoć i sada, plasman glazbe kroz NFT-ove, problematika podjele zarade sa streaming platformi, samo su neki od pitanja na koje su panelisti “Record Labels and the Clash of Generations” pokušali dati odgovor. Na panelu su sudjelovali direktor Uptown Recordsa Tin Šarić, stručnjakinja za marketing i PR Dancing Beara Alanis Varga, stručnjakinja za promociju Aquarius Recordsa Lana Čulig, DJ i producent te direktor Dobrog Housea Tom Bug, kao i DJ, producent te vlasnik Easy Tigera Marko Nastić.

Treće izdanje konferencije zaključeno je panelom “Sleepless Nights and Constant Jet Lag: What It Really Means to Be an Owner of Music Events and a Booker in the Music Industry” na kojem su razgovarali direktor Stardusta te suosnivač Surreal Festivala Vicente Calderon III, DJ-ica i producentica Beata Deptuch, glazbeni menadžer Pedro Ubeda i vokalistica Lea Koenig. Borba s konstantnim turnejama, putovanjima, nepredvidljivim situacijama samo su neke od točaka kojih su se dotaknuli.

Tijekom dvodnevnog druženja na Zrću, razgovarali smo s nekolicinom domaćih i stranih stručnjaka koji su nam podijelili svoje savjete i otkrili neke insajderske informacije o industriji koje ćemo donijeti u danima koji slijede.

 

boogaloo web
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem