Skip to main content
  • 27.03.2023.

Exit Dance Arena osvojila Beograd: 5000 ljudi plesalo uz Hot Since 82

Exitova festivalska sezona službeno je lansirana prošle subote spektakularnim EXIT Dance Arena Belgrade Takeover događajem u prepunom Glavnom hangaru Luke Beograd

Piše: 


Pogledajte najaznimljivije fotke i video atmosferu u nastavku

Više od 5.000 ljudi rasplesao je Hot Since 82, koji je u srpsku prijestolnicu, pored najsofisticiranijeg tech house zvuka, donio festivalsku energiju i zvuk kolosalne mts Dance Arene, Exitovog hrama elektroničke glazbe i jednog od najvećih plesnih podija na svijetu.

boogaloo nye

Događaj koji je Beograd čekao bio je savršena uvertira za jedno od najjačih izdanja mts Dance Arene do sada! Od 6. do 9. srpnja na Petrovaradinsku tvrđavu pored Hot Since 82 stižu i Eric Prydz, Nina Kraviz, Amelie Lens, Indira Paganotto, Keinemusik, Michael Bibi, CamelPhat i mnogi drugi!

Nizao je tako Hot Since 82 klupske hitove poput „Make Up“ i „Eye of the Storm“, kao i himne „Love Story“ i „Out Every Night“, dok je svoj maestralni set završio klasikom „Music Is The Answer“.

Večer je otvorio prošlogodišnji pobednik Let’s Mix It natjecanja Dakman, a nakon njega muzički projekat IDQ izveli su svoj hybrid DJ set, tokom kojeg su premijerno predstavili neobjavljene trake sa dugoočekivanog albuma „Borderline“.

Odličnu uvertiru za najvreliji set večeri napravio je jedan od vodećih regionalnih DJ-eva Kristijan Molnar, koji je i ovog puta publici predstavio širok spektar svježe i raznovrsne muzike. Nakon Molnara i Hot Since 82, noć za pamćenje zatvorio je u ranim jutarnjim satima beogradski producent i DJ sa internacionalnom karijerom Mene, koji već sada ima rezidenture u tri kluba na Ibizi.

Dio vibre prenijeli smo i u video sažecima na Instagramu

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano